Dostluk Nedir Bilirmisin ?
Sevgili , Okurlar Herkesin bildği bir konuyu ele almak için yazıyorum eleştirimi ...
Dostluk Kardeşlikten Ötedir ve Dostu Olanlar Bu Hayatta Bir Tık İlerdedirler .
Nedeni derdini kederini hayatını paylaşacağı birileri vardır ve buda pedegolajik ve psikolojik olarak stresini azaltmaktadır , ’’dertleşmek’’ evet dostlarımızı koruyalım menfi veya menfaat uçkuru yüzünden birbirimizi kırmayalım.
Fitneye fesata alet olmayalım oldurmayalım çünkü bize Resul-i Ekrem’in yanındaki dostlar gibi mert güvenilir dürüst kardeşler hepmize lazım başta biz böyle olmak kaydıyla parayı degil gönülü fethetmek gerekli desinler diye değil gönül kazanmak eğilmek gerekli aziz dostlarım.
Hani Bir Söz Vardır Ya ! ’’ Pazarda Limon Sattık Adam Satmadık ’’ :)
İşte bize zor durumda iken yardım elini uzatanları dostları unutmayalım keza Rasullullah Hadisi Komşu Aç yatan Bizden değildir demişti. ( Fi me Kal ev kema Kal ) Bu komşu için söylenmiş bir sözdür bir de dostları yarenler için dediklerini saymıyorum bile ..
Biz dostlarımızı arayıp sormaktan üşenir hale geldik canlar bizim aslımız da neslimizde gelenek ve görenekleri unutmamak kaydıyla hayırlı haftalar diler sağlıklı günler dilerim ..
Dünya malı değil dost lazım ...
H.İbrahim KAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.