- 652 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Milletin içinden çıkıp, onların değerlerini kullanarak, suistimal ederek, tüm muslukları kendine, yandaşlarına akıtmak, sonra da milleti yoksul bırakıp sadakaya muhtaç etmek, kendine biat ettirmek,, isyan edenlere karşı yargıyı, güvenliği, istihbarat teşkilâtını bile harekete geçirmek, halk sürünürken, saraylarda sefa sürmek, halka kaşıkla lütfen verirken, kendisi küpleri doldurmak ; bunun adı Milli İrade ise eğer, ben o milli iradenin kahrolması için en büyük bedduaları ediyorum.
Sümeyye ÇALIŞKAN
Sümeyye ÇALIŞKAN
Sümeyye ÇALIŞKAN
Fikret TEZEL
Sümeyye ÇALIŞKAN
Milli irade bugün teşekkül etmemişse oyların açık, sayımların gizli yapıldığı dönemlerde mi teşekkül etmiştir? Milli irade seçimlerde o zaman kurguydu. Halkın eğitimli, bilinçli olduğu bir dönemde Rousseau'nun dediği gibi özgürlük, genel iradeye teslim olmakla kazanılır. Demokrasi, bir üst kültür yönetim biçimidir. Milli iradenin demokratik yollarla teşekkül etmediğini söyleyen partiler ise millete güvenmeyerek oyunu baştan kaybetmiştir.
ccelayir
Ve Osmanlı döneminden halkın sevdiği şehzade olayı da bence gerçek dışı. Yoktu öyle bir şey, kim güçlü ve zeki ise o başa geçerdi. Ve ulema ve asker tarafından desteklenen...
Sümeyye ÇALIŞKAN
Sümeyye ÇALIŞKAN
ccelayir
Sümeyye ÇALIŞKAN
Milli irade bile çalındıysa buna ne dersiniz?
Milli iradeye inanmıyorum.
Bu her şeyi ben benci'likle kendine kapmaya çalışanların saf yurttaşlara oynadıkları bir oyundur..
Milli irade dediğiniz şey halkı temsil etmiyor. Haydi yüzde elli diyelim.
Acaba diğer yüzde elliyi çöpe mi atalım.
O da milli irade değil mi?
Sizlerin hesabına göre değil.
Sümeyye ÇALIŞKAN
glenay
Hitler de halkın oylarıyla, milli iradeyle seçilmişti.
Sonuçta milli iradeyi görebiliyor musunuz?
Halkımız bir an önce uyansa iyi olacak.
Cevaba teşekkürler..