YORUMLAR
“Çaresiz ruhlar mezarlığında” her kabir başında bir ağaç, ağaçtan ağaca zıplayarak gitmekte ruhlar… Sen de giderken öyle, bir kerecik dönüp de bakmadın bile… Sabah ışıldadı. Artık tozpembe bakılmıyor dünyaya. Yalnızım. İnatla kayboluşumu seyretmektesin mahmurluğumda. Sabah sabah küfür ederken yakalandım kırık aynalara… Yalnızlığa isyan ediyor yağmurun şiddeti. Her damla yağmur yalnızlığı fısıldıyor. Duymuyorsun. Sen yoksun… Yoksun…"
…
Çok ses getirecek bir roman olacak inşallah. Beni en çok bu paragraf oldu. Tebrikler değerli yazarım. Saygıyla.
Kemnur
Son söz ömür oldukça yinelenir.
Ölüm yada ayrılık alıp götürmez sevgiliyi.
Sonsuza değin yaşar.
en olsam bağıra çağıra ağlardım.
Öyle edebi sözler
şiirler söylemeden.
Bu son söz ince bir ağıt olmuş.
tebrikler,
çok güzeldi anlatımınız.
Daha ekler yapacağınızdan eminim, sözgelimi geri dönüşlerle..
Selâm ve saygılarımla...
Bende Davidoff ustanın yaptığını yaptım. Önce 1 i okudum. sonrada 2 yi bu bir ağıt gibiydi...
Anlaşıldı.
En batan başlayıp, tadını çıkara çıkara yeniden okumak lazım bütün bölümleri...
EVET...Kitaplaşması, paylaşılması gereken bir eser...
O günleri de görmak dileklerimle saygılarımı, selamlarımı gönderiyorum...
Yeni yazılarda buluşmak dileklerimle...
Son söz ! Geri dön !
Geride kalan yığınla yaşanmışlıklar,her kelimenin uzandığı cümleler. Belki belki bazıları yok sayar günü,haftayı,ayı yılı. Ya seni?
Dünyanın iki yarısı biri erkek biri kız. Elma misali,yarısı benim yarısı senin. Kim önce yer,kim önce bitirir...? Sevgi insanı tüketir.Sevgi seveni tüketir. Sevgi,ardındaki bütün kelimeleri,cümleleri kandırarak kendine son bir vedayı da getirir.
Şimdi vedası biten,ardında bırakılan bütün hatıraların sahibi.. Safinaz öldü mü?
Biraz daha umudun içine sevgi doğransa,biraz daha umut haşlanıp pişirilse sevgi biter mi? Tatmak için yaşamak gerek.
Hayatı yaşadıkça körlük ezberini birileriyle boza boza yeniden,tekrardan gelecek. Ellerimiz,avuçlarımız hep bu umutla yüzlere götürülecek.
Değerli Ustam,Bu kısa roman,uzun bir hayatın özeti.Tebrikler.
Saygılar,sevgiler
Kemnur
Bugün siteye iki defa telefondan girdim, ikisinden de, üyelerin yazılarını, şiirlerini tam okuyamadım.
Şimdi "SON SÖZ 2."nin msj.uyarısı gelince önce 1. sini okumak istedim.
Tekrar döndüm bu yazınıza.
Ki; tamamen kişisel düşüncedir tabi. SON SÖZ 2 çok iyi bir Önsöz olur.
Çok başarılı.
Sanki Safinaz Abla'ya el sallıyor gibiyi.