ÜÇ MAYMUNLAR
Not: Aşağıdaki makaleyi 2006 yılının Mayıs ayında henüz Kılıç Ozanı tanımadığım yıllarda yazmıştım.
Dönemin başbakanının dalaverelerine istinaden henüz müzik piyasasına "Kalk ayağa ehli vatan" eseriyle başlayan Kılıç Ozan’ın klibinin yasaklandığına şahit olmuş ve o dönemlerde sosyal medya da bayağı etkin olan ben bir çok dönemin duyarlı sitelerinde köşe yazarlığı yapmaktaydım.
Yazdığım bu makale vasıtasıyla bana ulaşan ozanla tanışmıştım.
O dönemler henüz Kılıç Ozan 7.5 yıl haksız yere yatacağı zindanlara atılmamıştı. Üstüne üstlük kendisiyle ses getirecek bir söyleşinin ardından iyice dikkatleri üstüne çeken ozan sanatçı duyarlılığı ile kaleme aldığı ALEVİ GÖZÜYLE ALEVİLİK makalesi nedeniyle Ergenekon, balyoz ve çete suçlamalarına maruz kalmış ve haksız yere 7.5 yıl zindan zindan dolaştırılmış yiğit bir ozanımızdır.
Siyaset üstü Türkmen alevi ozanımızı ihya etmek ve desteklemek her Türk evladının boynuna bir borçdur.
Bedelini fazlasıyla ödemiş olan ozana sanal medya da sahip çıkmak zorundayız.
Yıllar önce yazdığım makaleyi aşağıda okumanızı rica ediyorum. Değişen hiç bir şey olmadığına sizde şaşıracaksınız.
Buyurun!
ÜÇ MAYMUNLAR
Ozanlar niçin vardır?
Bir Milletin koyun gibi güdülmemesi, suskunları oynayan üç maymuncular çoğalmasın diye vardır.
Üç maymunları oynayanlar kimlerdir?
Bir Milletin çoğunluğu suskunlardan oluşursa ne olur?
Yediği çanağa pisleyen alçak cambazların meydanlarda cirit atmasına vesile olur.
Gözünün içine baka baka en mukaddeslerine ana avrat sövülmesine vesile olur.
Olur da böylesi alçaklık ve kahreden olaylar meydana gelirse, suskunların yutkunmasına sebep olur.
Haksızlık karşısında susarak yutkunmak ise ezik ve sünepe bir yaşamı kendisine kültür edinmiş, her devrin dalkavuklarını oluşturur.
Ya böyleleri çoğunluktaysa?
Eyvah! yandım keten helva.
İşde o vakit acılarına melhem olacak o tılsımlı ilacı bulmakta zorlanırsın.
Ağlarsın, sızlanırsın, zırlarsın.
Gözlerine mil çekilmiş bir ağma gibi kör olur da gerçekleri görmez olursun.
Bu haliyle çırpınan kalabalığı ozanlar nasıl diriltsin?
Fakat Ozan işte orda vardır.
Eger ozan ise…
“Kılıç Ozan” Bu memleketin bir çocuğu.
Sazını ve sözünü yiğitce bileklerine taşıyan biri.
“Yasaklı klip” ismiyle yola çıkarak takibe aldığım ozan Kılıç, beni dogrusu o ki şaşırtmadı.
Anadolu’ya sevdalı, Milletiyle bütünleşmeye çalışan bir ozan.
Milletiyle bütünleşmeye çalışan ozanı yasaklamayacaklarda beni mi yasaklayacaklar..?
“Duydunmu?
Kılıç Ozan bilmem ne TV de yasaklanmış.
“Niye?
“Ne bileyim Milleti galeyana getirmek istiyor adres gosteriyormuş?
“Şu adres gösterdiği klibini bir seyredeyim hele”
Sizler ne tür muhakeme yaparsınız bu olaya bilmem ama, Kılıç Ozan o klibindeki sözlerde çok yavan bile kalmış.
Günümüz Türkiye’sinde bunca olan biten ahlaksızlık ve Türklüğü yok etme çalışmalarını görmemezlikten gelen zihniyet,
kokuşmuş zihniyetten başka bir şey olamaz.
Bu kokuşmuşluk artık sırıtıyor ve tiksindiriyor.
“Kılıç Ozan” bir ozan nidası ile haykırdığı Türkülerinde içler acısı halimizi resmediyor.
Türk’ün isterse neler yapacağını hatırlatan küçük ama bir o kadar dev haykırışları olan, utanmaz yüzlere atılmış bir tokat.
Türklüğü ağzına almaktan imtina eden alçakların, sünepelerin, değiştim diyerek takkiye yapan softaların boğazına batan bir gerçek.
Şu devasa yüreklere sığmayan gönülden ibret alamayanların bir gün yakasına yapışacağız.
Yapışmalıyız.
Neden mi yazıyorum bunları?
Bilmem ne şeyh’in ve şıhın dizleri dibinde feyz alan, terör örgütü Pkk yı azdırmakla kalmayıp prim veren,
bir vatandaşına LAN! diye hitap ederek kasımpaşa denyosu üslubunca konuşan,
ağzına Türklüğü almamak için özel imtina eden şahıs benim başbakanım olamaz.
Olsa olsa başbakanlığı Siirt bazına indirgeyerek kürtlerin hamiliğine soyunan biri olur.
Yüzde 80 meclisi değiştiren zihniyet aradığını bulamayan arayış içinde olan zihniyettir.
Atatürk’ün çocukları ergeç bu softa yobazların sıfatsız sıfatlarına tükürecektir.
Türkiye yobazlar softalar ülkesi olamaz.
Özellikle değiştim diyerek takkiye yapan şarlatanlar ülkesi hiç olamaz.
Daha dünün alçak ne idiği belirsiz ve zaman zaman bölücülerle bir olan bir takım cambaz medya bu adamın boşuna arkasında değil.
Onlarında defterinin dürüldüğü günler çok yakındır.
“Kılıç Ozan” Doğrusu o ki, bana göre ” bir çılgın Türk”
Türkülerinde ve destanlarında içler acısı halimizi gördüm.
Benim gibi görenler ozan’a buyursun.
www.youtube.com/watch?v=WCChCElGp_g&NR
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
K.Kurultay