- 609 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOSTLUK VARMIŞ...AMA YOKMUŞ..
Dost dediğimiz kavram günümüzde pek sık bulunamaz olmuş. Herkesin birden fazla yüzü oluşmuş. Nedenini bilmediğimiz şekilde insanlar düşman kesilmiş birbirine.. kardeşi kardeşe düşürmüşler Müslümanı Müslümana hain bildirmişler. Eski zaman insanları ne güzelmiş meğerse herkes dükkanını açık bırakıp camiye gidermiş ve yahut işini halledermiş. Kimsenin kimseyle ne kavgası ne gürültüsü varmış. İnsanlar birbirine bizim bugün ne demek olduğunu bilmediğimiz güven duygusuyla bağlanmışlar. Komşu nedir bilinirmiş din dil ırk ayrımı yapılmazmış sen beyazsın sen siyahsın sen kumralsın denmezmiş, insanı insan olduğu için severlermiş. Ne dinini sorarlarmış komşu olmadan önce ne de ırkına bakarlarmış. Dostluk varmış o zaman dostluk bizim bugün bilmediğimiz kavramlar varmış.. dostluk, kardeşlik, güven, ahlak ne kadarda garip geliyor bize değil mi? İnsanların düşman olmadığı çocukların ölmediği kanların akmadığı insanların ırkına dinine cinsiyetine bakılarak onlara suistimal edilmediği dünyada yaşamak zor olmamalıydı aslında ama bu devirde insanın nefes alması bile pahalı olduysa söyleyecek bir şey kalmıyor bazen. Direnmeye devam ediyoruz dünyaya direnmeye devam ediyoruz güvenin dostluğun tekrar geri gelmesini istemeyenlere direnmeye devam ediyoruz.
Merve OKTAR.
Dostluğun, kardeşliğin, ırkçılığın olmadığı bir gelecekte görüşürüz inşaAllah :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.