- 722 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nerden çıktı bu KENELER?
Merhaba.
Bizi ve tüm Türkiye’yi tedirgin eden KKKA hastalık virüsü ne menem bir şeymiş ki,Millet doğru dürüst pikniğe gidip,adam gibi bir mangal yakamaz oldu.
Aklımı kurcalayan birçok soru var.Bu soruların cevabını biraz araştırdım.Mesela bu hastalığı yayan virüs iki hastahanemizde sağlık personelimize bulaştı.Neyse ki,Numuneden iki Dr. ve bir sağlık mensubu bu gün taburcu oldu.Demek ki bu virüs bazılarını öldürmüyor yada bazıları buna izin vermiyor?Taşradan gelen vatandaşımız aynı virüsten ağzı burnu kan içinde can veriyor.Ama aynı virüs başka yoldan bulaştığı Dr.ve sağlık mensuplarını öldürmüyor?Adama sormazlar mı?Bu hastalığın aşısı var da,çok pahalı olduğu için vatandaşa mı vurulmuyor?Yoksa ellerinde çok az bulunuyor da,paniğe sebebiyet vermemek için kamuoyunu mu bilgilendirmiyorlar.
Bir başka sorumda şu;Bu hastalık virüsü tüm canlıların organizmalarında aynı tahribatı yapıyorsa,hastalıklı bir tavuk veya sülünü yiyen insana bir şey olmuyor mu?Evinde kedi,köpek ve diğer evcil hayvanları besleyenlerde bu hayvanların dışkı,salya ve buna benzer salgılarından bu hastalığa yakalanma riski taşımazlar mı?
Ülkemizde insan sağlığına ne kadar önem verildiği hepimizin hemfikir olduğu bir konu.Bu keneler olsun,kuş gribi virüsü olsun diğer virüsler ABD de veya Avrupa da neden kimsenin canına kast etmezler de,tam turizm sezonu başlarken ülkemi karanlık güçlerine alet ederler.
Bence keneler bile AKP ye çalışıyorlar.Suni gündem oluşturup,Borsanın dibe vuruşunu,esnafın anasının nasıl ağladığını,çarşı pazarın nasıl yandığını millete unutturmaya çalışıyorlar.
Ben yılların esnafıyım,şu anda taksitlerimi ödeyemediğim için icralığım.Dükkanımı da kapatmak zorunda kaldım.Sayelerinde yalnız değilim,2008 yılının ilk 6 ayında kepenk kapatan dükkan sayısı 26 bini buldu.
Birde utanmadan dış güçlerden hala medet umuyorlar.Dünyanın sayılı 800 dev şirketinin CEO larını ülkemizde krallar gibi karşılayıp dış güçlerden ülkemize yatırım yapmaları çağrısında bulunuyorlar.
Allah’tan korkmasam,bu kenelerin de AKP li olduğuna inanacağım.Hiç zengini sokmuyorlar!Nerde bir gariban köylü var onunla uğraşıyorlar.Halbu ki,bu ülkenin kanını onlardan önce emen,dini kisve altında malı götüren kodamanları unutuyorlar.
Allah yar ve yardımcımız olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.