- 1164 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
özür dilerim
Hüküm giymiş gece bitmek bilmeyen bir karanlık sarmış etrafımı beni kollarında kavrayan bir sis dalgası içine çeken yıldızlı gökyüzü… yazdıklarım kadar karmaşık çogu zaman… ah ben o ay salıncağındaki kızım.. ay dogurdu beni kollarından düştüm yıldızlara çarptı dizlerim.. ellerimde eskilerden kalma izler… ben ağladıgım zaman yıldızlar kayar gökyüzünden.. yer yüzüne inişimde böyle başlamadımı zaten.. kollarına düşeceğimi bilseydim daha çabuk kurtulurdum yaralarımdan kabuk bağlamasını beklemeden öpmeni beklerdim.. ah sen rüzgarları içinde barındıran beni kirpiğinin degdiği yerden kıskanan sen.. bir alev oluyor tenim teninde… bitmeyen geceler dileyişim geceye hüküm giydirişim bundan…
Sen gözleri bir ceylanın yavrusunun üzerine titremesi gibi… anne sıcaklıgı var sende baba özlemi… sende hasretle pişen o tarhananın kokusu… evim ocağım gibisin sen… kollarında gül bahçesi sunulmuş gibi sarıldıkca sarılmak istiyorum… kokunu içime hapsetmek… doyamamak..
Ay salıncağından düştüm o gece gözlerinde takılı kaldım.. gidememem bundan… gitmek istemem ahh sen beni tek darmadağın edecek sen… en cok sevdiği acıtır insanın canını… ya canım yanarsa die korkarmı insan… ama bilirsin.. küçük cocuklar bile bir kere tutar elini ateşe… sevmelerim olmuştur muhakkak lakin daha çok korkarmı insan… seni kaybedeceğimi söyleseler o zamanı beklemeden ölebilirim. Ama ellerimde göndersem seni yok saysam sensizliğe alıştırsam kendimi o kadar üzülmem belki die düşler oldum… sen bul sen topla o kadar karışıklı kelimelerim… özür dilerim bu kadar sevdiğim için…
Sen benim ruhumu geçtim kanat eşimsin… uçalım desem tek kanat yeter bize.. ben seninle ilgili hayal kuramıorum bebeğim… korkmaktan hayal kuramıorum.. oysa ben kurallı yaşamayı sevmeyen ben seninle arama kendimi engel tutuyorum… özür dilerim daha fazlasını veremediğim için… ben her şeyi bilirim ben ahh ben … aşka düşünce bir yürek ne yapacağımı bilmem ben… ben ben kii sana tutsak.. ben ki artık sana hükümlü… bütün kontrolleri elinde olan ben şimdi şapşal bi aşık gibi sana bağlı… kaybetmeyi öğrendiğin zaman korkmazsın… o zaman ben öğrenmek istiyorum… ama seni kaybedecek yürek yok bende … unut gitsin.. bak senle bile konuşamıorum…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.