- 1118 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Mutlu olmak bu kadar mı zor ?
Dünyaya geldiğimizi an ağlayarak başlar hayat bizim için bir ebenin avuçlarında. Sonra ilk çıkan diş, ilk atılan adım, ilk yaş günü ve okulda ilkgün diye devam eder. ilk mezuniyet, ilk aşk, ilk ayrılık ve ilk hüzünü yaşarız.
Kaç kişi yakalar mutlulugu, kaçımız ruh ikizimizi buluruz. Kimi görücü usulü tanışır, kimi okul aşkı, kimi komşusu, kimi de sevdiğine kavuşmanın mutlulugu ile çocuklugunu yaşamadan girer evlilik hayatına. Kimi evcilik oynar,kimi eziyet çeker, kimi aldatılır, kimi sevilmez, kimi sevilir kıymet bilmez. Kimi de bir türlü kısmetini bulamadım diye bekler senelerce..
Evlenen mutsuzdur, evlenmeyen mutsuz. Kiminin yanındaki yabancı olur, kimi uzaktaki yanında hisseder.
Bu kadar zor mu mutlu olmak ? Nedir mutlu bir evlilik ve yaşam için gerekli olan.
sevgi, saygı, anlayış, iletişim ve güven..
Birlikte hazırlanan bir sofra.birlikte gülear yüzle yenen bir yemek sonrasında yenen meyva, tv izlerken içilen keyifli kahve. Hafta sonu yapılacak bir piknik. Senede en az bir hafta yapılan bir tatil. Ayda bir dışarıda yenecek yemek. Aysonu birlikte yapılan bütçe. Bu kadar mı zor. Özel günlerde hatırlanmak. Sırtını sevdiğinin yüreğine yaslayıp uyumak. sevdiğini uyurken izlemek ve kollarında uyanmak bu kadar mı zor ?
Bu kadar mı zor mutlu olmak ?
YORUMLAR
Mutlu olmak zor degil, mutlu olacak kişiyi ve ortamı bulmak o kadar zor ki. işte bu benim mutlulugum diyecegin biri cıkıyor karşına, ya sen uygun degilsindir o anda yada o uygun degildir. insanlar dengini zor buldugu icin başkalarıyla hayatları da mutlu olamıyor. yanındaki başka, yüreginde ki başka olunca. Allah herkesin karşısına ilk başında cıkarsın, mutlu olacagı kişiyi inşaAllah. Mutlulugun darısı her sevenin başına güzel bir yazı...
tebrikler efendim..nede güzel bir yazı aylar sonra yazınızı okumak sevindirdi....aslında mutluluk uzaklarda degil yanıbaşımızda gönlümüzde ama keşke kalp gözü ile görebilsek yarım bardak suyun dolu tarafını görebilmek küçük bir bebegin gülüşleri akşam olunca huzur içinde yenen yemek mutluluktur sevgi.huzur saygı olursa mutluluk uzaklarda olmaz..selam lar gül diyarından