- 413 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
öLME İSTEĞİN NE KADAR SAMİMİ
Düşünmek deliliğin giriş kapısıysa,düşünmemek mutluluğun giriş kapısı olabilirmi?Düşünülmeden yaşanmış her dakikanın sevkini tarif edemem.Neden düşünülsün ki,güzel anların hesabı?Neden tutulsun hazzın ve huzurun çetelesi..Karamsarlıkla ancak,yaşıyamadıklarımızın ve yaşıyamıyacak olduklarımızın hesap cetveli yapılabilir diye düşünüyorum.En güzel anlarım hiç düşünmeden ve cesurca yaşadığım anlarım benim.En güzel anılarımın düşüncesizce yapdıklarımın içinde gizli benim.Reddediyorum düşünmeyi,planlamayı,önceden irdelemeyi...
Yaşam gelişine GÜZEL!...
Neden karanlıkların hesabını yapayım...Hesaplarını tutanlar o hesapların içinde boğulurlar elbet birgün.Oysa gelişine yaşanmış her anın ve hesaplanmamış her dakikanın,meyvesi aşkdır...
CANDIR...
AŞKLA
CANLA
Yaşamak varken ....
Az sonra çalacak bir telefonda tatlı tatlı konuşmanın.Yarın biri birden gelecek bir arkadaşla içilecek kahvenin,biri birden gözlerine çarpan birçift gözün esiri olarak,yaşamanın tadı damaklardan çıkmaz emin olun...
Dünyada,hangi tabiat olayı biri birden olmaz ki,hangi aşk biri birden çarpmazki insanı?
Gelişine yaşamayı çok seviyorum.Kazalarla,belalarla ve aşkla şefkle dolu.Hoş hesap kitap işine girişsem ne olacak ki? hangisi yerini bulacak?Asla evdeki yapdığın hesap çarşıda tutmaz..Bırak gitsin hesap cüzdanıyla gezmeyi..Bırak gitsin sana çarpanları ve çarpacak olanları irdelemeyi ...
Her anımın değerini bilerek ve anın tadını çıkararak yaşamak varken,ölmeden, ölüm provaları yapmak...Bana göre değil vesselam...Ağlamak,sızlamakla yaşanılan yaşamlar,boşuna yaşanmışdır...
Ölüme ağıtlar yakacağına,cesurca öl..ÖL VE GİT..ne kendine işkence yap nede başkalarına...Dini inancının arkasına gizlenmeden yaşamak demek...kendini öldürme konusunda ALLAHIN dediğini yapmak..Günah diye kendini öldüremiyen biri,günah olduğu halde hergün şarapla sarhoş oluyorsa,kim inanırki ALLAHA olan inancının samımıyetine..
Kumpascısın insanoğlu.İnancını bile zevkine,kederine göre an ve an uyarlıyorsun.YA ALLAHA İNAN VE DOLU DOLU YAŞA HAYATI.YA DA ALLAHA İNANMA VE ÖLDÜR KENDİNİ..
yapılan her pazarlık iğrençdir.Pazarlığın olduğu heryerde satış vardır...
Heran yaşamın tadını ciğerlerine çekenler gerçekden bu dünyanın hakkını verenlerdir...Oysa deli çok bu dünyanın,zırvalamak ne büyük bir ahmaklıkdır...brn
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.