gökdelenler
GÖKDELENLER
Gökdelenler gerçekten bir ihtiyaç mı yoksa hamanlaşmanın firavun saltanatının bir tezahürü müdür?
Bana soracak olursanız hamanlaşmanın bir sonucu gibi geliyor. Şeytan günahları süslü göstererek aldatır buyuruyor rabbimiz. Yeryüzünde böbürlenerek yürüme boyca da dağlara erişemezsin diyor diğer bir âyette yoksa dağlarla yarışa mı giriyor insanoğlu. Ey insanoğlu sen acı içindeyken sana kim merhamet etti kol kanat gerdi anne şefkati veren rabbine hamd et ve kaybedeceğin baştan belli bir yarışa girme. Firavun düzenin rapleri kılavuzu şeytan olan insanı delalete hiyanet ve ebedi zindanlara düşürür.
Gökdelenler ah gökdelenler tepesine tırmanmak için asansör olmasa saatlerini alır. Yangın çıksa itfaiye merdiveni yetişmez. Gösteriş meraklıları şımarmış benlik çık esaretten. Unutma bir gün yerin altında kaybolur adın. Sen fani heveslerle tükenirken ebedi aleme bir fırça çiz çiz ki seni beklesin muhteşem saraylar.
Şehrin suiletini bozan bu binalara ne zaman kim dur diyecek bilemiyorum.
YORUMLAR
***************** Yeryüzünde böbürlenerek yürüme boyca da dağlara erişemezsin diyor diğer bir âyette yoksa dağlarla yarışa mı giriyor insanoğlu.********************
Gökdelenler yüzünden, mavileri göremiyoruz, ağaçlar azalınca kuşlar uçamıyor, çocuklar bahçelerde koşamıyor ...
Gökdelenleri nerede görsem içim acıyor ,gözlerimi kaçırıyorum üstüme üstüme geliyor inanın.Son duyumlarıma göre gökdelenlere dur denilecek...
Her birimizi ilgilendiren çok önemli bir konuydu efendim...
Saygılarımı bıraktım...