- 607 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
AHMET BABA
Gene dinledim senin o cesur sesini.Her dinlediğimde gururlanıyorum kürtlüğümle...
Cesursun sen.Ahmetsin.Ahmet babasın ve hep böyle kalacaksın.
Özledik seni.Deli gibi özledik.Yüzlerce Ahmet doğmuş olabilir belki.Ama sen bir daha doğmayacaksın.Hiç bir kutsal annenin gücü yetmeyecek buna.
Sen üşüdün.Vatan sevgisizliği karlar yağdırdı üzerine.
Pes etmek yoktu felsefende.Sen bıraktın aşkı meşki bir tarafa.Kürdüm dedin sonuna kadar.Ve öyle oldu.Sonuna kadar kürt kaldın.
Mahsum bir bakışın var senin.Sonra delici gözlerin var.
Sen hakkı savundun.Nefret ettiler senden bundan dolayı.Affetmeyeceğiz onları sen hiç merak etme.
Sen ışık oldun bize.Yolunda ilerleyeceğiz her zaman.Şarkıların yol gösterecek bize.Hedef kurdurdun bize.Senle oldu bir çoğumuzun hedefi.
Bizimlesin sen daima...
Kopardılar seni bizden.Seni vatansız bıraktılar.Sen yurtsuz kaldın,eti tırnaktan ayırdılar.
Hak huk dediler,haksızlık ettiler.Bir şarkı yüzünden sürgün ettiler seni.
Haykırıyoruz her daim şarkılarını,haykırıyoruz hep birlikte...
Birleşiyoruz bazan sen olmak için.AM olmuyor AHMET BABA olmuyor.Beceremiyoruz sen olmayı.
Hani gelsen gene aramıza,kalsak böyle sonsuza.Sen tebessüm etsen gene,karelere alsak seni,sonsuzlaşsak böylece...
Abimizsin,babamızsın,ve kimimizin sevdasısın sen.Aşkın adı çoğu zaman sensin belkide.
Gör ve izle, sen gibi olacam bende...
BERFİN KAYRO