- 1065 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİM SENİ
Seni tanıdıktan sonra hep kızmışımdır zamana, ne çabuk geçiyor diye…Oysa, şimdi ben seni sensizlikle yaşamaya mahkumum. Ne de zor seni sadece rüyalarımda yaşatmak…Benim olmayacağını biliyorum.Anlatsam sevgimi ,kelimeler yetersiz kalacağından korkuyorum .Ağzından çıkacak bir kötü kelime inan ruhumu bedenimden ayırırdı sanki...
Yanında gölge olurdum,sen hiç farkıma varamazdın. Her sabah msn de yolunu gözler,msn ye çıkışını beklerdim. Herkes mutluluğun tadını çıkarırken, ben ayrılıkları ezberledim. Oysa, ben gözlerine bakıp yüreğine dalmak için neler vermezdim…Hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım. Çatlamış dudakların suya muhtaç olduğu gibi ben de sana muhtacım.
Her gece senli hayaller kurardım. Kurduğum hayallerde bile benim olmazdın. Sabaha kadar uyutmazdın beni. Gece gündüze kavuşurken ben hala sana kavuşamıyordum. Yüreğimi parçaladığın yetmezmiş gibi şimdide beynimi kemiriyorsun.
Doğmayı bekleyen güneş gibi bekliyordum seni…Bıkmıştım artık acı çekmekten ve ayrılıkları ezberlemekten. Mutluluğa hasret kalmıştı yüreğim, kaç ay olmuştu karşılıksız aşkımız başlayalı…Hiçbir zaman cesaretli olamadın. Yine ben senden habersiz, ben seni sensiz yaşıyorum sevgilim. Aylar çabuk geçti .Ben seni yanımda hayal bile edemiyorum. Hayalin bile benden uzaktı…
Tam beş ay olmuştu tanışalı. Geçenlerde hani karşımda görmüştüm onu. Yüreğim deli gibi çarptı. Ayakta duracak takatim bile yoktu. Seni karşımda görünce kendimden geçtim. Önce gözlerim nemlendi, sonra usulca dökülüverdi. Kendime, kaderime, şansıma haykırdım. Kirpiklerimin arasından birkaç damla yaş dökülüverdi gene. Umutlarım , hayallerim ve sen... Sanki, biri bana tokat atmıştı, uyan diye. Sanki, bir kağıdın yanıp rüzgarla savrulması gibi tüm umutlarım yok oldu. Olsun be sevgilim, belki sana sahip olamamıştım ama şunu bilmeni isterim ki, bende yarattığın seni, benden kimse koparmaz.
Ben seni ölümüne , ölesiye sevdim. Vur be aşkım vur, sende vur, devir bu yüreği. darbe senden gelsin... Ben yıkılsamda sana birşey olmasın. Ben seni içimde yine korurum.
Yanlız şunu bilki, seni unutmayacağım... İstesemde unutamayacağım, seni kazanmak için... Sonuna kadar savaştayım. Sensiz olamayacağımı bile bile... Hep seveceğim yine de...Haspekader bana dönersin, benim olursun belki diye...
Bekleyeceğim.
ADALETİN SESİ...
YORUMLAR
Selam olsun mağma yüklü bir yanar dağ misali aşkını haykıran yüreğe
Selam olsun böylesine özü temiz asaleti temiz, Adaleti temiz
asil bir yüreğe
Selam olsun duyguların adeta pınar olup Denizlere, Deryalara hatta Okyanuslara akacak kadar güçlü sağanak yağan seven yüreğe
Selam olsun Adaletin sesine, aşkın gerçek nefesine selam olsun
Saygılarımla
____şair 67_____
ALİ CEMAL AĞIRMAN
Sevmekte istemek yoktur. Sevgilinin olduğu yerde son bulur istekler. Bir şey varsa istediğin bu senin için değil, sevgili için istediğindir.
Ondan O'nun adına istersin. O'nu daha sonsuz sevebilmek için istersin.
Sevme özgürlüğünü istersin, kabul edilmesini istersin. İstersin ama bir gün gelir bu istekler de son bulur. Kendinden istersin artik.
Sevgiliyi daha çok sevmek istersin kendinden. Sonsuz kılmak istersin. Bu yolda sevgili olur mu, olmaz mı bunu sevgilinin isteği belirler.
Kutlarım yazarı.