- 491 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
e-sözleri 2
*Acıları kemikleşmiz yüzlerin ifadeleri, keskin hatlardan ibarettir.
*Kendilerine ait cümleler kuramayanlar, başkalarının yolunda çok ayak yorarlar.
*Kanat açacak cesareti olmayan kartalların, gökyüzünü keşfettiği nerede görülmüş?
*Azizim! Deniz aldığını geri vermez; verdiğini geri alır!
*Sesin duyulmuyor ise, rengin görülmüyor ise.. Onca kalabalığa rağmen, yalnızsın işte.
*Hayatınızda ki biri; sizi, günahını saklar gibi saklıyorsa eğer herkesten, mutlaka sakladığı daha pek çok şey vardır.
*Hiç bir şeyi özlemiyorum artık, hiç bir şey de beni..
*Dinle bak ne diyor şair: Aba’sı yara olana acı işlemez
*Aşk belki de; oyunda yutulan cilliler için, mücadele eden iki çocuğun kavgasıydı! Sonunda mızıkçılık yapıp, ver cillilerimi oynamıyorum! diyebilecek kadar masum.
*Gönlü sende olanın gözü başkasında olmaz..
*Gölgeleri asıllarından büyük olanlar, karanlığa şükretsinler..
*Yaralarınıza sıkı tutunun! Bazen hayat karşısında güçlü olabilmeniz için, size gerekli olacak..
*Bazıları hep çocuktur, bahtıyla doğan şımarıklar, gümüş tepsileri ile beraber (!) Bazıları ise . bir sıfır yenik açar gözlerini bu dunyaya, cocuk bile olamadan büyür..ve içinde hep bir çocuk ölür.
*Bir İnsanın Gönlünde ki İnsan ile, Kollarının arasında ki İnsan Farklı ise; O kişi ya korkaktır ya da nefsine tutsaktır.
*Ne garip, insanın en zayıf olduğu şeye karşı güç gösterisinde bulunması..
*İlkin bahar, sonun bahar olsa ne yazar, ömrün hep kış geçtikten sonra..yaz’a küsmez mi anılar.
*Hiç bir şeyin özü gözle görülmüyor, aldandıklarımız Adam sandıklarımızdı oysa..
*İnsanın bile imitasyonunun olduğu bir Dünyada gerçeği bulmak çok zor..
*Zaman; ne çok şey kaybettiriyor insana. Asla gidemem dediklerinden, bir anda gidiyor, unutamam dediklerini, zor da olsa unutabiliyorsun
*Şu an; kim hangi zaman diliminde, nerede olmak isterdi bilmiyorum ama ben olmak istediğim yerdeyim "aklındayım"
*Ne güzel söylemiş Atalarım "Davul bile dengi dengine.." Boyunu aşan sularda kulaç atmaya kalkarsan, haddini bildirirler işte böyle..
*Yalnızdık, bu yüzden kalabalıkların dilini anlayamadık..Birilerinin sana kendini değerli hissettirmesi, elbet de çok güzel. Üzücü olan; değer verdiklerin tarafından, hak ettiğin değeri görememen.
*Sende gözü olmayan birinin, senden başka herkese gözü kayar. İlgisini, alakasını ve zamanını başkalarına ayıran biri için, zaman ve emek harcamaya kalkma! Kaybettiğin zaman, gün gelir bunun bedelini ister.
*Adam bildiklerimiz değil miydi; bizi önce insandan, sonra da hayattan soğutan../ O yüzden, kimse bana ben adamım demesin! Adamlık yaşadıklarından değil, yaşattıklarından ibarettir.
Dilruba Emine Genç
Düzenleme: 22 ocak 2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.