- 622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ROL VE ALKIŞ*****
*** Vedalaşırken kucaklaşıp öpüşürüz ya hani; işte o sırada sırtınızı okşayan ellerin temasında çok duru, içten, sevgi, saygı ve dostluğun sıcaklığını ruhunuzla hissetmek muhteşem bir hazdır.
*** Her övgü dolu anlatışlar da " mahcup oluyorum " yanıtı ile karşılaşıyorsanız; nelere sahip olduğunu çok iyi bilen mütevazi ve nazik, farklı bir kişilik vardır karşınızda.
*** Aile fertleriniz dışında; başkaları için kendiliğinizden yapacağınız teşebbüslerde dikkatli olmazsanız " SANA NE !!!" zılgıtı ile karşılaşabileceğinizi unutmayınız.
*** Karşınızdakinin talebi olmadan; kendinizce yapacağınız işler kulağınızın çekilmesine sebep olabilir.
***Soyun düşüncelerinizi; kalsınlar çırılçıplak.
***Dışımızdaki şeylere bağlı değil mi mutluluk ?
*** Çok konuşuyorsanız; anlaşılma ihtimaliniz gittikçe azalacaktır.
***"Ha, hı, peki, tamam, olur, evet, hayır "... kesin hüküm içerdiği için; yerli yerince kullanılması gereken kelimelerdir.
*** Eşlik etmeye çalışırsınız ya hani sevdiğiniz bir şarkıya, bilmeseniz de sözlerini mırıldayarak, yarım yamalak i; şte öyle bir şey yaşamak.
*** Beklentisiz sevgilerini etrafına sunan, merhamet ve iyilikle dolu yüreğe sahip olanlar üzülmeye mahkumdurlar.
*** " Ne ekersen onu biçersin ! "...Bu vecizenin gerçekleşmesi; tamamıyla dış faktörlere ve ektiğiniz sahaya bağlıdır.
*** " Felekten bir gece çaldık !..." .. Hırsızlığın açık beyanı .
***Kahpeliğin, şerefsizliğin, ahlaksızlığın cirit attığı bu dünyanın sabahı böyle ise;kim bilir neler yaşanır gecesinde.
*** Film ve tiyatroda; senaryo ve kurguya göre üst seviyede rol yapanlar alkışlanır. Ancak; senaristliğini yaptığınız hayatınızda rol yapmaya kalkanlar ise aşağılanır.
***Kolaydır gönüllere girmek. Ama girdiğiniz gönülde insan gibi kalmaktır mesele.
***Uykusuz bir gece nasıl da göz açtı birden gündüze. Kim bilir neler yaşanacak bu yeni günde. Yaşayıp gidiyoruz kimimiz öyle, kimimiz böyle.
***Yeni bir gün doğumu daha... Kim bilir nelere gebe.
***Kurduğunuz ilişkilerde; şayet yalan, dolan, rol içindeyseniz her an o pis dünyanız yıkılmaya adaydır.
***Karşısındakilerin umut, onur, şahsiyetleri ile oynama cesareti göstermek şerefsizlik ve namussuzluktur.
*** CARİ açık !!! Lütfen el tutalım, giydirelim. Üşümesin garibim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.