- 756 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Murdoch ve Cihad
İslami değerlere hakaret ettikten sonra gebertilen karikatüristleri konuşuyor tüm dünya kaç gündür, ortalık ahkamdan ulemadan geçilmiyor ve herkesin yine bir fikri var konuya dair, bilgiye gerek yok, fikri var ya bu yeter ne yazık ki.
Müslümanca duruşu olmayan tatlı su Müslümanları yine ortalılarda gezmekteler, Cumhuriyet Gazetesini taşlamaktan aciz Ülkücü arkadaşlar ise gitmişler Yeni Akit Gazetesini taşlıyorlar ne komik değil mi?
Ülkücülerin bu hareketi yıllar önce Şehid edilen Metin Yüksel’i getirdi aklıma, onu da o zaman ki İslami değerlerin yılmaz bekçisi (!) Ülkücüler Şehid etmişti, bugünde yine tamamen Türklük ekseninde mekik dokuyan, bir türlü ümmet bilincini içine sindiremeyen insanlar olarak göze çarpıyor Ülkücü kardeşlerimiz, oysa Metin Yüksel’de İslami değerlerin yılmayan mücahidiydi haberiniz var mı?
Ölen de biz, öldüren de biz.Ne acı değil mi?
Konunun çok dağılmasına gerek yok, konumuz İslami değerlerin samimice savunulması madem, Fox Tv’nin sahibi Yahudi iş adamı Rupert Murdoch denen samimi keferenin cümlelerini gözden geçirerek yazıyı geliştirelim.
Kısaca dünyadaki Cihad izi taşıyan ve büyüyen akımlardan yana rahatsız Murdoch, dünyadaki bu Cihad ruhunun gelişmesinden yana endişelerini dile getirdi, yani adam işin takvasından ve ihlasından rahatsız ve açıkça twitter üzerinden attığı twit ile bunu belirtti.
Ne acı değil mi? Müslümanların Cihad etmelerinden rahatsız olduğunu söyleyerek Müslümanlara aslında ne yapmaları gerektiğini öğreten adam yine bir Yahudi.
Rabbimiz dinini isterse bir kafirin eliyle bile yüceltebilir, işte Müslümanlara yapmaları gereken şeyi aşırı tepki vererek algılatan kişi bir Yahudi.
Yani bize kısaca şöyle diyor;
Sizler namaz kılın, zekat vermeyin, oruç tutun ama ekmeğinizi paylaşmayın, ilim tahsil edin ama teknoloji üretmeyin, Kuran okuyun ama hayatınıza tatbik etmeyin, İslamı savunun ama İslami değerlere saldıranlara tepki vermeyin, Filistin’i sevin ama sakın destek vermeyin, para kazanmak için çalışın ama Yahudi güdümlü ticaret yapın, Dünya Müslümanları için gösteri yapın ama sakın ola Cihad etmeyin, Müslüman alemi için planınız olmasın, bizim istediğimiz ve boynunuza attığımız sicim gevşekliğinde alnınız secdeye değsin, bizim fermuarı açtığımız kadar kesenizden zekat verin ve bizim vereceğimiz silahlarla ordunuzu donatın.
Yani yavşak yavşak ortalarda gezin, geğirerek Yahudi malı içecekler için, ekran başında sünepe sünepe pinekleyin ama sakın Cihad etmeyin, çünkü o zaman Mescid-i Aksa’nın intikamı alınır, o zaman kıçımıza tekme atarsınız.Cihad ederseniz birleşir güçlü olursunuz, bizi tarihe gömersiniz.
Cİhad etmeyin biz sizin uçaklarınızın yazılımını verelim, çözmek isteyen mühendisleri öldürelim, uzay teknolojisi üretenlerin uçağını Isparta’da düşürelim ama siz bunları bilmeyin, etliye sütlüye karışmadan sadece mideniz ve cinselliğiniz arasında hayvanca yaşayın, bencilce yaşayın, Müslümanca dik duruşunuz olmasın, ama adınız Müslüman olsun.
Yani adam bize aslında Cihad etmeyin derken asıl yapmamız gereken şeyin Cihad olduğunu söylüyor.
İçimizdeki Salih kişiler bize Cihad emredince yapmıyoruz, bari şu yahudinin lafını dinleyelim arkadaşlar, gösterdiği hedefe odaklanalım, Müslüman din adamlarını takmıyoruz, Yahudi ve Hıristiyanları dost edinmeyi seviyoruz, o zaman o Yahudi medya patronunu konuşturan Allah’a hamdedelim, ibret alalım, cihad edelim.
Zaten başka çaremiz kaldı mı?
Zaman ve kader bize neyi dikte ediyor hala anlamadık mı?
Müslümanca bir duruş ve Cihad ruhundan ve şuurundan gayrı çaremiz kaldı mı?
Tunar Çalışkan
YORUMLAR
Ne ölenler dünyayı yıktı, ne de öldürenler dünyayı kurtardı. İnsanoğlu düşünceleri öldüremeden kendini öldürüyor.
Oysa yalan dünyayı, daha da yalanlaştıran, yalnızlaştıranların kan damlaları ,bir kalemin mürekkebi kadar bile değil. Hiç bir kalem hiç bir dini yok edemediği gibi, hiç bir olümde hiç bir dini var etmeyecek. İslam dini, son dinin tek koruyucusu ýüce Allah'ın kimsenin koalisyonuna ihtiyacı yok.
Varlık, varoluşu yüceltmek içindir, öldürmek o canı verene ait. Her elestirinin, her sövgünün, her yazının cevabı ,yine kalemle olursa, haklılık ve adalet bütün dünya için daha makbul olur.
Saygılar