KAOS
Türk toplumu bir kaos içerisinde yaşamındaki büyük zorlukları göğüsleyerek yaşamına devam ediyor.Kaos’un adı küreselleşen dünyanın yaşamımıza etkileri olarak adlandırabiliriz.Küreselleşme bizi bir bilinmezliğe doğru sürüklüyor.Beynimiz dayatılan sistemi çözemeden ayak uydurmaya ve adepte olma çabalarıyla çebelleşip duruyor.Toplumumuzun yeni nesil emanetcileri gençlerimiz küresel temalar olan medyatik ürünlerle süslenip tarz adı verilen yapaylığa bürünüyor.Gençler bu dayatılanlarla yaşam tarzlarını bulduklarını zannedip karekter oluşturma çabalarıyla benliklerini ve sorumluk duygularını kaybediyor.Küresselleşme çok amaçlı dayatıcı bir bloke sistemdir.Uygarlık peşinde koşan sistemlere ayak uydurmak amaçlı dayatımlar ve bu dayatımların iç yapı bilincini oluşturmadan sisteme direkt olarak alıp uygulamak toplum bilincini değer yargılarını ve sorumluluklarımızı ve geçmişimizi unutmaya bizi bir uyku haline sokmaya çalışmak ve bu acımasız sistemle başbaşa bırakılarak insanların ruhsal açıdan bozguna uğratmak sistemin yüz karalığıdır.
Toplumun büyük bir kesmi sorunu hala algılayamayarak uyumaktadır.Ama sorun hayatın gerçeklliğiyle masalının yüzleşmesidir.
Türk toplumu bu dünya potansiyelinin uygarlık adlı politikalarını takip etmeli ama sistemi ve toplumu emir kulu altında değil içten içe uygulanan kaos politikalrını halkla paylaşıp bilimi, sanatı, özgürlükçü düşünceleri, toplumu bilinçli bir şekilde kullanarak birleşik zamanlı sistemini artık kurmak ve yaşatmak zorundadır.
Tamer Mandoğlu.
YORUMLAR
yazınız müthiş! tebrik ederim ve sizin gibi düşünen,bazı şeylerin farkında olan insanların var olduğunu bilmek ne güzel! toplumumuzun bir kesimi koyun olma görevini güzel yerine getiriyor ve bize dayatılan sistemleri geri çevirmeden kabul ediyor.artık birileri ses çıkarmalı ve bu dayatımlara karşı gelinmeli!
sevgiler...
<mavi uçurtma>