- 2719 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ÇARLİNİN KELEKLERİ
-) Kelly_________________________________(-Sabrına _______________________________ - Jill
=Merhaba kızlar
-Merhaba Çarliiiii
=Nasılsınız? Benim meleklerim
-Çok iyiyiz
=Güzel o zaman Kızlar bu bir bant kaydıdır bu görüşme sonrasında on saniye içerisinde bant kendini yok edecektir. Yeni göreviniz Fransa da
-Ne! Fransa mı? Ayiii bayılırım Fransa’ya ne romantik ülkedir.
=Bi’dur, bi’dur be gözünü seveyim jill bi’ dur da anlatayım önce, aklın fikrin şeyde. zaten son görevindeki hatandan dolayı sana uyuzu oldum
- Niye öyle konuşuyorsun Çarli kalbimi kırıyorsun amaaa
= Niye öyle konuşuyorsun’u var mı? Biz sana gizli belgeleri üç gün içinde işbirlikçimiz olan (X) tarikatın şeyhine ver diyoruz sen üç gün boyunca herife veriyorsun. Ulan faraş gibi de ağzın var kim bilir? tövbe tövbe ne buldu adam sende anlamadım gitti.
-Ayiii aşk olsun Çarliii
=Neyse bırak şimdi aşkı meşki beni iyi dinleyin Kızlar. Yeni göreviniz çok tehlikeli Müslümanların peygamberine hakaret içeren karikatürleri yayınlayan, derginin çalışanlarını öldüreceksiniz
.
-Ay biz niye öldürüyoruz Müslümanlar öldürsün bize ne?
=Ulan ….kodumun kızı biz bilmiyor muyuz? Kimin öldürmesi gerektiğini, hayret bir şey ya beni gıcık etmek için mi, böyle sorular soruyorsun anlamadım ki, jill bak yavrum, seni kim ajan yaptı? Bilmiyorum ama beni iyi dinle gözünü seveyim bu sefer bir yanlışlık yapıp beni dinden imandan çıkarma ne olur söyleyeceklerimi iyi dinle
-Öööff aman dinliyoruz işte..anlat sanki çok dinin imanın varda
=Ya sabır, neyse size kargoyla kıyafetleriniz gelecek operasyonda o kıyafetleri giyeceksiniz tamam mı?
-Yoksa piere narin’den mi, gelecek kıyafetlerimiz? En son kreasyonu ayiii ne güzel
=Hee piere narin’den gelecek. Ulan jill sen ne salak şeysin, ne piere narini ne kreasyonu? Kara çarşaf gelecek onları giyeceksiniz.
Söze kelly atıldı.
-) Ne yani Sabrına, jill ve ben hepimiz bir örnek mi giyeceğiz? dalton kardeşler gibi offf çok rüküş yaaaa
= Hepiniz farklı giyinmiş siniz de ne olmuş lan? Üstünüz men hattın, altınız san ta manica şu hale bak, biriniz kışlık gömlek giymiş eline eldiven takmış, biriniz de ton sutyen geziyorsunuz ortalıkta.
(-Çarli?
=Ne var Sabrına
(-Peki, bu kara çarşaf’ı bizim rahibeler giymiyor muydu?
= Orasını karıştırma öyleydi ama şimdi Müslümanlar da giyiyor.
(-Hııııım ilginç!?
Çarli, meleklerine operasyonun ayrıntılarını anlatmaya devam etti. Operasyon gereği Fransa’ya gidilecek rezervasyonu yapılmış üç kişilik otel odasına yerleşeceklerdi. Önceden yataklarının altına gizlenmiş uzun namlulu silahları alıp kargoyla gönderilen kara çarşafları da giyip arakladıkları bir araçla, eylemi yapacakları yere gideceklerdi. Katliam sonrasında da Ayşe, Fatma Hayriye, isimleriyle düzenlenmiş sahte kimliklerini de olay yerinde bırakıp suçu Müslümanların üzerine atıp kaçacaklardı. Plan bu kadar basitti ama Çarli, kızların ileri derecede salak ve erkek düşkünü olmalarından dolayı bu işi ellerine yüzlerine bulaştıracaklarından korkuyordu. Nede olsa çapkınlıktan usanmaz yaşları gelse de elliye durumu vardı. Çarli konuşmasına devam etti.
= kızlar operasyon sonrasında size verilecek uçak biletleriyle Türkiye’ye uçup peygamberin karikatürünü yayınlayan, oradaki işbirlikçilerimizin gazete binasına gidip onlarla görüşeceksiniz. istanbuldaki dostlarımız size Türkiye deki yeni eylemlerinizde yardımcı olacaklar.
(- Türkiye mi? Onlar Müslüman değil mi?
=Siz söylediklerimi yapın yeter gerisine karışmayın onlar bizim seksen yıldır her türlü pis işlerimizi yapmış entel geçinen, aptal ama sadık işbirlikçilerimizdir. Anladınız değil mi?
Hep bir ağızdan anladık Çarliii deyip gülüşmüşlerdi. Sözü yine jill aldı.
-Türkiye’deki, erkekleri de öldürecek miyiz? Ayiii kıyamam ben onlara...
=Ulan beni öldürmeyin de kimi öldürüyorsanız öldürün Türklerin dediği gibi taksimden aşa kasım paşa Ne haliniz varsa görün lanet olsun.Yahu sizi ajan yapanında size bu görevi vereninde anasını, avratı’nı biiiiiiiiiiiiiiiiiiiip gelmişini geçmişini biiiiiiiiiiiiiiiiiiip yedi sülalesini oh be rahatladım hadi eyvallah meleklerim bay bay
Kızlar da görüşürüz Çarli baayyyy
Diyerek vedalaşmışlardı. Bant kaydının kendini imha etmesi için geri sayım başlamıştı. Saniyeler ilerliyordu onuncu saniyede Çooossss diye çıkardığı bir sesle bant kaydı kendini imha etmişti artık Çarli ile görüşemezlerdi.
Bir süre daha kendi aralarında konuşmaya devam ettiler.
-) Taksimden aşağı ne ya?
(-Bilmem İstanbul’a gidince görürüz.
- Ben biliyorum kızlaar. Türk olan bir erkek arkadaşımdan o sözün orijinalini öğrenmiştim gelin kulağınıza söyleyeyim...
Jill, kelly ve Sabrına’nın kulağına o sözün aslını söyleyince, kızlar yehhuuuu geliyoruz bekle bizi kasım paşalı diye sevinç çığlıkları atmışlardı.
Eh gelsinler bakalım görünen o ki, Türkiyedeki erkeklere çok iş düşecek.
Ne demişler eceli gelen köpek cami duvarına.....
Serhat BİNGÖL 17. 01 2015
YORUMLAR
Dünyanın o kadar çok penceresi var ki, her pencereden bakan, görmek istediğini arar.
Müslumanlar
Hiristiyanlar
Museviler
Yahudiler
Ve
Diğer dinler ...
Dünyayı yeniden inşa edecek olanlar ve dünyayı yaşamak isteyen insanlar ,önce saygı duymayı, vicdan sahibi olmayı öğrenecek. Ve ardından konuşulan, yazılan ne olursa olsun, korkuyu bir silah olarak değil, bir meraka düşürebilirsek, hem insanı var edebiliriz, hem de bu dünyayı yaşamış oluruz.
Hala siz bize bunu yaptınız, alın sizde ! Benim babam senin babanı döver. En büyük benim. Güç benim gibi ölümlü insanı ölümsüzlük uğruna yaşatma sevdasından vaz geçilmedikçe ,daha çok charlie hebdolar ,12 eylüller ve bitmeyen Ortadoğu (din ) savaşları göreceğiz.
Vicdan ölmüş, yasayan insan bakalım ne kadar daha direnecek. Ne kimse kimseyi öldürme hakkına sahip, ne de kimse hiç kimseye saygısızca davranma hakkına sahip. Varlık ,yaşatarak ve saygı duyarak büyür.
Din, ırk, toprak meseleleri, hep bir kısım insanın mutluluğu için ;hep çoğunluğun açı çekmesine neden. Ve hala böyle.
Tanrı'nın hiç bir insanın ölümünden zevk almadığı ortadayken , Tanrı adına öldürmek ,kimin haddine ?
Bütün insanlar suçlu, bence suçu yüklediğimiz şeytan suçsuz. Belki bir gün şeytanı aklımız ile öldürürsek işte o zaman çırılçıplak bu çığlık !
:)
Farklı bir anlatım. Tebrikler
Saygılar, sevgiler
Serhat BİNGÖL
Değerli dostum
Hangi dinden olursa olsun insanların bir birinin inançlarına saygılı olması en azından bir görgü kuralıdır.
Yüce peygamberimizin seviyesiz karikatürünü yapanların ne kadar görgüsüz baya ve şerefsiz olduklarını buradan anlaya biliriz. Ama daha kötüsü anası babası Müslüman olanların, gözümüzün bebeği yüce ‘’ALLAHIN’’(c.c)habibim dediği alemlere sevgili olarak yaratığı iyiliğin ve doğruluğun sembolü olan gönüllerin sultanı Hz MUHAMMED (s.a.v)efendimizin söylemeye dilim varmayan o çirkin karikatürlerini gazetelerinde yayınlamaya kalkan insanların yüreğinin sızlamaması ne kötü ne acı ne düşündürücü bir durum.
Öfkemden sinirimden ağız dolusu hakaret etmek geliyor içimden ama ya sabır.
İlginize yorumunuza çok teşekkür ederim
Saygı sevgilerimle
Hey gidi günler hey.
Bir zamanlar saati gelsin de seyredelim diye konu komşu, eş dost tüm mahallenin bir evde toplanıp seyrettiği bir diziydi Çarlinin Melekleri. Sonradan filmi filan da yapıldı başka artistler ile. O eski devirlerde Farah Fawcet saçı modası yaygındı kızlar arasında ( Dizide Jill olan yani )
Evet böyle bir nostaljiden sonra gelelim ana konuya: O çarlinin melekleri pek suya sabuna dokunmazlardı ama daha sonra trend değişmiş anlaşılan. Şimdi artık Çarli müslümanların başının belası olduğu gibi melekler de kelekler olmuş.
Velhasılı kelam neredeyse birebir şimdiki durumun hikayesini anlatmışsın. Neyse ki artık en azından bizim millet yemiyor bu hikayeleri. Arada hâla o eski kafalar olsa da onların da nesilleri yavaş yavaş tükeniyor. Tükenmek zorunda....
Selam ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Kıymetli hocam
İlginize yorumunuza çok teşekkür ederim
Siyah beyaz televizyon dönemlerinin aksiyonu ve reaksiyonu bol sevilen bir dizisiydi çarlinin melekleri dediğiniz gibi başlama saatini merakla ve heyecanla beklerdik sonraları ne olduğunu hiç birimizin anlayamadığı bir yığın karmaşaya tanıklık ettik.
Ülkemizde o günlerden günümüze öyle şeyler yaşadık ki o dizilerde seyrettiğimiz komplolar aksiyonlar solda sıfır kaldı. Meğer Siyonizm’e hizmet eden uşaklık eden ne çok çarliler varmış içimizde. Daha doğrusu aslında bir avuçlar ama ne çok etkileri olmuş üzerimizde.
Saygı sevgilerimle
Serhat BİNGÖL
Hoş geldiniz Nermin Hanım
Ülkemizde yaşananları mizahi bir yazıyla anlatmaya çalıştım. Gerçi ülkemizde yaşananlar olaylar âcizane yazımdan daha komik ve eğlenceli ama yine de yazımı esprili bulmanıza ve beğenmenize sevindim.
İlginize ve yorumunuza çok teşekkür ederim.
Saygı selamlarımla.
Enteresan bir macera.
Konu da çok güncel hani.
Bu arada,
gerçekten ilgi ile izlerdik siyah beyaz Çarli'nin Melekleri'ni.
Ancak,
eli yüzü düzgün hatunlardı her biri.
Serhat BİNGÖL
Değerli dostum
Her ne kadar çarli’nin melekleri üzerinden güncel olayları tiye alsam da bu yapıların ülkemizdeki işbirlikçileriyle organize ettikleri olayların tarihi hayli eski
Size katılıyorum Gökhan hocam eli yüzü düzgün hatunlardı. Fakat görsellerde bu hatunların son hallerini görünce vay be dedim hayat çok enteresan bir şeymiş. doğrusu yıllar ne çabuk geçmiş insan ister istemez hayıflanıyor.
İlginize yorumunuza çok teşekkür ederim.
Saygı sevgilerimle