- 656 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KÖTÜLERE KALMASIN BU DÜNYA
HER BAŞLANGIÇ BİR SONDUR .HER SON BİR BAŞLANGIÇ.HAYAT DEDİĞİMİZ ŞU ÜÇ NEFESLİK KISA ÖMRÜMÜZDE OKADAR ÇOK ŞEYLER YAŞARIZ Kİ,SEVGİ, SAYGI,YALAN,DOLAN,İYİ KÖTÜ,ZENGİN FAKİR,KÜÇÜK BÜYÜK HERŞEYİ YAŞARIZ.AMA İNSANOĞLU KADAR AKILLI VE ZEKİ CANLI OLMADIĞI HALDE YUH DEDİRTECEK CANİLİKLERDE,ZALİMLİKLERDE BULUNAN VARLIKTA YOKTUR.PEKİ BU CANİLİKLERE DEYECEK ŞEY NE?? BİR KAÇ KİLOMETRE TOPRAKMI! PETROL KUYULARIMI,ZENGİN OLMA ARZUSU MU.YAŞIN ÜÇ NEFESLİK NEREYE GÖTÜRECEKSİN!!! .BU CANİLİĞİN BU KÖTÜLÜĞÜN KARŞILIĞINDA DÜNYA PADİŞAHI OLSAN KAÇ GÜN YAŞIYCAKSIN.!!!BUGÜN MİLYONLARACA MASUM İNSAN SAVAŞLARDA CAN VERMİŞ,MİLYONLARCA İNSAN SAVAŞ YÜZÜNDEN AÇ KALMIŞLAR,EVSİZ YERSİZ YURTSUZ KALMIŞLAR.BİZ DÜNYA İNSANI OLARAK ONLARA NEDEN YARDIM ETMİYORUZ.NEDEN BENCİLLİK ZİNCİRİYLE BAĞLI İNSANLAR NEDEN BİZCİLİK DEĞİLDE BENCİLİK DUYGUSU TAŞIR ŞU İNSANLAR ANLAMIŞ DEĞİLİM.BU DÜNYADA NEKADAR İYİ YAŞARSAN YAŞA NEKADAR ZEN GİN OLURSAN OL.BUNLAR GERİDE KALICAK HERŞEYİN HESAP GÜNÜ GELİR BİGÜN.TOPRAK OLURSUN BİGÜN SENİN İÇİN SON OLUR BU ZENGİNLİK RAHATLIK,BENCİLLİĞİN HERŞEYİN BİTER.HESAP VER BAKİM.VEREMEZSİN ÇÜNKÜ.KÖTÜLÜĞÜN İYİLİĞİNİ AŞMIŞ SONUN NASIL MI? MERAK EDİYOSUNDUR.ONUDA YÜCE RABBİM BİLİR.EY YAŞMAYA ÇALIŞMAKTAN BAŞKA BİŞEY YAPAMAYAN İNSANLIK.DÜNYA KÖTÜLERE YATAK OLMASIN.BİRLİK OLALIM. HEP BERABER YENİDEN BAŞLAYALIM HAYATA...