- 749 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
soru işareti
saatden haberiniz var mı sizin ? benim olsa uyurdum... boşversek derinlemese irdelemesek artık yaşamı... mesela kuruntularımız bize kalsa akıl vermesek kimseye kendimize yetmeyen aklımızla...
sizin hiç ait olduğunuz bi yer oldu mu ?
peki yaa sorularıma cevap verecek kadar yüreklimisiniz ? ben olduğum kadarım gerisi hikaye hayatımın...
kendimee bir maske bulup takmadım hiç.. doğruları söyledim.. sevmediğimi de sevdiğimide bağırdım... istemediğimii de çıkardım hayatımdan... peki cevap verin yüreğiniz yeter mi sorularıma cevap vermeye ? ama ben oldum olası korktum karanlıktan... etrafımı çevreleyen karanlıktanda... başkalarından bahsetmeyin bana.... herkesin hikayesi kendine... ben benimle doğabilir misin onu soruyorum... kuralları yoktur hayatın... siz hiç kurallara dayattınızmı ?
bak yine uyku yok gözümde... tutup kolumdan yapma diyebilir misin ?? yüreğiniz yoksa yürekliymiş gibi nefes almayın sigaradan... bırakın külü küllensin yangınalrda... bırakın koy verin.. herşeyi sallayan hayatınıza devam edin...
sığ yaşayın boğulmazsınız.... dipde değil kenarında olun hayatın ucundan tutun girişik yaşamayın... beni dinleyin... derin düşünmeyin meselaa ertesi günü olmayan umutlarınıza.... çizmeyin... kestirip atmayında... alışıksınız maskelerle donatmaya hayatı... size göre deil benim düşüncelerim... varın doğru bildiklerinizi doğru kabul edin... bedeni deil ruhuu yırtın... yırtın atın size dar geliyor... geniş bakın aslında geniş olmayan ufkunuzla... hadi durmayın eleştirin... gündüzler yok.... yaşamak mı ? çok kolay.... ruhunu düne teslim etmiş yarınlara dar gelen bedenizle beceremezsinz ama açın kapıları kitli tutmayın serbeeeest bırakın.... imkansizlık yok... benim hayatımın kurallarıda... ama çizgim nettir güvenmediğime... ki ben güvenmem kimseye....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.