- 660 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Salçalı ekmek
Eskiden çocuklar mahallede oynayacagım diye yemek yemezlerdı. karnı acıkınca anne salcalı ekmek yapar mısın dıye seslenirlerdi. o salcalı ekmegin tatı bir başka oldu en güzel seydi salcalı ekmek gun gectıkce teknolojı ılerledıkce cocuklar dısarıya cıkmaktan nefret eder oldular ıpad tabletlere merak sardılar teknolojıye.
eskıden dısarıda oynarken anneler kızardı o ödevin bitmeden dısarıya cıkamazsın derdi. cumadan yapardık odevıı bır heyecanla cumartesi pazar bize kalırdı sokakta güle oynaya oynardık mac yapardık kızlar erkeklere calım atarlar eger gol atamadılar mı erkeklerın ayaklarına tekme atardık :) grup kurardık hep birlikte oynardık hiçkkimse birbirini kırmazdı eger bır cocuga bırsey alınırsa cocuk hava atmazdı onu arkadaslarıyla paylasırdı ya simdi cocuklarda bı üst model telefon merakı var ailelerde çocukları daha iyi ders calışsınlar dıye eger takdir alırsan sana istedigin telefonu alırım dıyor cocuklar telefon ıcın daha cok ders calısıyorlar ama akılları alacagı telefonda oluyor pekı ya parası olan var olmayan son model telefon alınan couklar alt model telefon kullanan cocuklara 30310 gibi telefonun dıye onu asagılayarak dalga geçiyor pekı ne kadar adıl dunya eskı salçalı ekmek yiyen cocuklar nerde sımdı ?