- 869 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
(KUTLU YÜRÜYÜŞ)
SESLİ DÜŞÜNCE SERİSİ;
HAK; ALLAH AZZE V CELLE’NİN İSİMLERİNDEN BİR İSİMDİR. HAK ADALETİN TEMİNATIDIR, HAK’KIN GÖZETİLMEDİĞİ BİR YERDE, ADALET HAKSIZLARDAN (ZALİMLERDEN) YANA TERS İŞLER BUNUN ADIDA ZULÜM OLUR, BU TERS İŞLEYİŞİN SONUCUNDA YERYÜZÜNDE MÜLKÜN TEMELİ SARSILIR, MÜLKÜN TEMELİNİN SARSILMASI İSE AZGIN VE HADDİNİ BİLMEZ BİR AZINLIĞIN, ÇOĞUNLUĞUN HAKLARINI ELLERİNDEN ALARAK, ÇOĞUNLUĞU GADDARCA SÖMÜRMESİNİ DOĞURUR, BU DOĞUŞ ÖYLE BİR KİRLİ, ÖYLE BİR SİNSİ VE ÖYLE BİR AHLAKSIZ DOĞUŞ OLUR Kİ, BU DOĞUŞLA BİRLİKTE TOPLUMDA, HER TÜRLÜ KÖTÜLÜK, AMANSIZ VE HADSİZ VE ZALİM BİR ŞEKİLDE YAYILIR. BU YAYILIŞIN SEBEBİ KENDİLERİNİ ÇİZGİNİN ÜZERİNDE VE ÇOĞUNLUĞU İSE ÇİZGİNİN ALTINDA GÖRENLERİN GEMİLERİNİ YÜRÜTTÜĞÜ VE GEMİSİNİ HER YÜRÜTENE DE KAPTAN DENEN BİR YAPI OLUŞTURUR, HİÇ BİR FERT BU KAPTAN, BU KEMİYİ NASIL YÜRÜTÜR DİYE SORGULAMAZ VE BU GEMİYİ DIŞARDAN HİLLE İELE ZAPTEDİLELİ BİR HAYLİ VAKİT GEÇMİŞTİR, TOPLUMUN ÜZERİNDEN, ZAMAN DÖNER, DEVRAN DÖNER, KÖRPE FİDANLAR KOCA BİRER ÇINAR OLUR VE VE FERASETİN MEYVELERİ OLGUNLAŞIR VE ZAMANIN İBRESİ VAKTİN SAATİNE GETİRİR, TOPLUMUN İÇİNDEKİ O TEMİZ YÜREKLİLERİN VE O HAKKI SÖYLEYİP BATILI REDDEDENLERİN HATRINA VE TRAVMA GEÇİREN TOPLUMUN DEDELERİNİN BAYRAĞA RENK VEREN KANLARININ HATRINA, İBRE VAKTİN SAATİNİ GETİRİR. BİR YİĞİT ÇIKAR VE ÇİZGİNİN ÜSTÜNDEKİ, O AZGIN, O ZALİM, O GADDAR, O KİBİRLİ VE TOPLUMUN DEĞERLERİNE VE TOPLUMA TEPEDEN BAKAN SIRÇA SARAYLARININ TEMELLERİNE, ALLAH (C.C.) VE İNDİRDİKLERİNİN AŞKINA, MİNARELERDEN YAYILAN EZAN AŞKINA, ŞEHİDLERİN UĞRUNA SERLERİNDEN GEÇTİKLERİ AL BAYRAK AŞKINA VE KUNDAKDAKİ BEBELERİN DUALARI AŞKINA, BİR FERHAT MİSALİ KAZMASINI VURUR, SIRÇA SARAYLARIN TEMELLERİNE VE O SARAYLARDA KÖPEKLERİYLE BESLENEN, O KENDİLERİNİ GÖKTEN ZEMBİLLE İNMİŞ SANAN, AHLAK YOKSUNU ZAVALLILAR, SONLARININ GELDİĞİNİ, SALTANATLARININ BİTTİĞİNİ ANLAR VE BULUNDUKLARI O SIRÇA SARAYLARINDAN, O YİĞİDİN ÜZERİNE SUDA SÖNMEYEN RUM ATEŞİNDEN, DAHA ŞİDDETLİ METALARLA SALDIRIRLAR, YİĞİT DURMAZ VE DAHA BİR BİLEVLENİR, KAZMAYI HER VURUŞUNDA ÇATIRDAR SIRÇA SARAYLAR VE HAYKIRIR YİĞİT, O SIRÇA SARAYLARDA KEYİF ÇATAN, KÖKÜ DIŞARDAKİ KRİPTOLARA, "TENHALARDA ÖLEN ÇOCUKLARA İNAT, BUNDAN BÖYLE SARAYLARDA KÖPEKLERİNİZLE YAŞAMANIZA ASLA VE KAT’A İZİN VERMEYECEĞİM" DER VE YIKAR SIRÇA SARAYLARINI BAŞLARINA. DAĞILIRLAR ÇİL YAVRULARI GİBİ HER BİRİ BİR YERE, SIRÇA SARAYLARI YIKILMIŞTIR, SIRÇA SARAYLARININ MENSUPLARININ BİR KISMI DIŞARI KAÇMIŞTIR, DİĞER BİR KISMI İSE, TARİHDE HEP YAPTIKLARI GİBİ, GÜÇLÜNÜN YANINDA ( SIRÇA SARAYLARINI YIKAN YİĞİDİN YANINDA) YÜZLERİNE MASKELER TAKARAK YER ALMIŞLARDIR, TEK AMAÇLARI ADALET KILICINI VE ADALET TERAZİSİNİ ELİNDE TUTAN YİĞİDİ KENDİ SAFINDA ALÇAKCA VURMAKTIR SIRTINDAN. YİĞİT TIPKI YAVUZ SULTAN HAN GİBİ ÇOK İYİ BİLMEKTEDİR TARİHİN TEKERRÜRDEN İBARET OLDUĞUNU VE TARİHİ ÇOK İYİ BİLDİĞİNDEN, DİĞER BALTASINI HAZIRLAMAKTADIR, KENDİ SAFINA SIZAN MÜNAFIKLARI TEMİZLEMEK İÇİN. O SIRÇA SARAYLARIN ARTIKLARINDA GİZLENENLER, SAFLARA SIZAN KANDAŞLARINA GÜVENEREK, BAŞLARLAR FİTNE ATEŞİNE ODUN TAŞIMAYA İÇERDE VE DIŞARDA NE KADAR FİTNECİ İBLİS VARSA BİRER BİRER ÇIKARTIRLAR YUVALARINDAN VE BAŞIBOŞ BİR HALDE SALARLAR ORTA YERE, TIPKI NEMRUDUN HZ.İBRAHİM ALEYHİSSELAMI YAKMAK İÇİN YIĞDIĞI ODUN YIĞINI GİBİ, TAŞIRLAR ATEŞE FİTNE ODUNLARINI, BUNLAR ÖYLE ODUNLAR, ÖYLE KALASLARDIRLARKİ, BUNLARIN HER BİRİ KENDİLERİNE KODLANAN AMAÇ UĞRUNA ATEŞE ODUN OLDUKLARININ BİLE FARKEDEMEZLER.
YİĞİT ÖYLE VAKİTLER YAŞAMIŞTIR Kİ; RAB’BİYLE BAŞBAŞA KALDIĞI ANLARDA VE ÖYLE DUALAR ETMİŞTİR Kİ RAB’BİNE, BUNU BİR ALLAH AZZE VE CELLE BİRDE KENDİ VE BİRDE DUALARINA AMİN DİYEN MELEKLER ŞAHİDDİ. SONRAKİ VAKİTLER, BÜTÜN MAZLUM İSLAM BELDELERİNDEN KANAT KANADA BİRLEŞEREK ALLAH7IN MAVİ ARŞININ ETRAFINDA DÖNMEYE BAŞLADI.
NE DEMİŞLERDİ AK SAKALLILAR DUALARINDA; İŞTE O’NUN HATRINA VE O’NUN HABİBİNİN (S.A.V.) MUHABBETİNE VAKTİN ZAMANI ARTIK BU VAKİTTİ.
DEDİ Kİ; ŞEYHİM HİMMET,
DEDİ Kİ; OĞUL HİZMET.
OĞUL BİRAZ DAHA SABRET AZ KALDI...
ÖPER ELİNE VE SAYGIYLA AYRILIR AK SAKALLININ HUZURUNDAN.
VE TARİHDE OLDUĞU GİBİ; ŞEREFLİLERİN VE TEMİZLERİN ELLERİNDE SANCAKLAR AÇILDI YENİDEN;
KARŞI TARAFA GEÇMEK İÇİN, KIPYIDA BEKLEYEN TOPLUMA BİR YİĞİT SAL OLDU GEÇMEK İÇİN FELAHA, UZUN YILLAR KIYIDA BEKLEYENLER BİRER BİRER GEÇTİLER KARŞIYA.
BU UĞURDA TARİHDE OLDUĞU GİBİ YİNE, SERLERİNDEN GEÇENLER OLDU, HER TÜRLÜ YAFTALAMAYA VE BASKIYA MARUZ KALANLARDA, AKLINI KAÇIRANLARDA ÇEŞİTLİ ŞEYTANİ OPERASYONLARA MARUZ KALIPDA VE YİNE İNTİHAR SÜSÜ VERİLEREK ŞEHİD EDİLENLERDE.
ONLAR BİLİYORLARDI; İKİ DOĞUNUN VE İKİ BATININ RABBİ OLAN, ALLAH AZZE VE CELLE’NİN BUYRUKLARINI VE BU BUYRUKLARA BAŞ EĞEREK, ZALİMEDE BAŞ EĞDİRTEREK YOLA ÇIKMIŞLARDI.
وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبيلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاء وَلَكِن لاَّ تَشْعُرُونَ
Ve Allah yolunda öldürülen kimseler için “ölüler” demeyin. Hayır, onlar diridirler. Fakat siz, farkında olmazsınız. (BAKARA SURESİ 154. AYETİ KERİME)
KUTLU KERVAN ARTIK YOLA ÇIKMIŞTI VE HER KÖŞE BAŞINDA UZAKTAN KENDİNE ÜREN İTLERE İNAT, YOLUNA DEVAM EDİYORDU.
VE HEMDE KERVAN İÇİNE SIZAN MÜNAFIKLARIDA İÇİNDEN ARINDIRALI EPEY BİR VAKİT OLMUŞTU.
GÖK SULTAN CENNET MEKÂN ABDULHAMİD HAN; CENNET MEKÂNINDAN TORUNLARINA GÜLÜMSÜYORDU.
EVET BELKİ BİR ASIR ÖNCE, TOPARLANMAK İÇİN GERİ ÇEKİLMİŞTİK, LAKİN ŞİMDİ DEVİR, ADALETİN TEMSİLCİLERİNİN VE YERYÜZÜNDE MAZLUMLARIN GÖZYAŞLARINI SİLECEK KUDRETE SAHİP YİĞİTLERİN DEVRİ İDİ.
DEVLETİ EBED ALİ MUHAMMED
H.KIZILOĞLU