Charlie Hebdo
2015 yılına girdik ve ben sorunların sadece türkiye de hasır altı edildiğini düşünüyordum. Lakin 7 Ocak 2015 yılında Fransa’da karikatür yayınları yapan bir dergiye islamiyeti savundugunu sanan bir kaç teröristin yaptığı saldırı sonrasında aslında sorunların sadece Türkiye’de değil dünya genelinde de hasır altı edilebildiğini gördüm. 12 Karikatürist öldürüldü bu saldırıda. Peki sonra ne oldu? Türkiye de ve dünya üzerinde ki sol görüşlü bazı topluluklar bu kendini bilmez teröristler yüzünden islam’a saldırmaya başladılar. Fransada teröre karşı yürüyüş düzenlendi ve buna sürekli dillendirildiği şekilde ’Dünya Liderleri’ de katıldı! Yani bu terörü asıl doğuranlar insanların ’aa bakın ne kadar çağdaş modern ve düşünceli insanlarmış’ diye gönüllerinde gayet başarılı bir şekilde sonuçlanan bir hareket’e katıldılar. Terörü doğuranlar teröre karşı yürüyorlar! Eleştiri ve kınama demeçleri veriyorlar.
İsrail başbakanı netanyahu, teröre karşı yürüyüşe katılanlar arasında yer alıyordu. Hangi yüzle? Bu nasıl bir cürettir arkadaşlar? Yıllardır ortadoğu da filistinin kanını emen ve bununla gülerek eğlenerek gurur duyan bir ülkenin başbakanı hangi yüz ve cüretle böyle bir yürüyüşe katılabiliyor!? (Lafım israil terörünü eleştiren israillilere değil bununla gurur duyup övünen israil halkınadır) Bu yürüyüşü düzenleyenler bunu düşünememişler mi? Biri de çıkıp ’senin bu yürüyüşte yerin yok efendi!’ diyemedi mi? Gördük ki diyememiş o zaman o yürüyüşü tertib edenlerede YAZIKLAR OLSUN. 2002’den 2015 yılına kadar olan süreçte, milyonlarca ortadoğulu katledilirken bu insanlar neden sessiz kalıyorlardı? Kınamayı şöyle bir kenara bırakalım eleştirmekten bile korkan bu sözde ’Lider’ ler ortadoğuda milyonlarca insan öldürülürken niye sessiz kalıyorlardı!? Aşşağılıkça öldürülen 12 karikatürist arkadaşımızdan sonra mı terörün ne kadar pislik ne kadar lanet bir şey olduğunu anlayabildiler!?
Gelelim olayın Türkiye ayağına,
Türkiyeden rutin eleştiri ve kınama demeçleri dışında çok ilginç bir çıkış’a şahit oldum. Cumhurbaşkanı çıktı ve netanyahu ya atfen dedi ki; ’Hangi yüzle fransada düzenlenen teröre karşı yürüyüşe katılıyor?’ Bir kere doğru diyor ama sayın cumhurbaşkanım siz ne yüzle konuşabiliyorsunuz!? Türkiyede iktidarı ele geçirdiğinizden beri PKK Terör örgütünün en büyük kollayıcısı ve besleyicisi rolünü üstlenen siz değilmiydiniz? Her şeyden önce Türkiye Cumhuriyeti tarihindeki ilk terör örgütünün kurucusu olan yani Terörist başı Abdullah Öcalan’a, Sayın öcalan diye hitap edip iktidara geldiğiniz gibi Teröris başının yargılaması sürerken idam cezasını siz kaldırmadınız mı? İdam cezasını terörist başı idam cezasıyla yargılanırken kaldırmak nedir Tayyip bey?... Tütün, gıda, elektrik, su vb. herşeyden yüklü miktarlarda vergi kesip halk’ı kaçak kullanmaya iterek en büyük para kaynağı kaçakçılık olan terör örgütüne fazlasıyla destek olmadınız mı? Kimi eleştiriyorsunuz Tayyip bey(!)?.. ’Dinime küfreden müslüman olsa!’ şeklinde bir söz vardır iş o renge büründü iyice.
Bu yüzden hiç kimse bana anlatmasın arkadaşlar! Körler ve sağırlar(!) bir orta oyunu oynuyorlar saman altından da birbilerini KUCAKLIYORLAR! Maalesef böyle gelmiş böyle gidiyor.
Kalemlere sansür koymaya çalışan zihniyetler, size aldığınız nefes bile haram! Sosyalist kimliğine bürünüp ortadoğuda ki insanlık suçu katliamlara sessiz kalıp fransada ki insanlık suçu saldırıyı bahane ederek bütün islam alemini terörist gibi lanse etmeye çalışan beyinsiz zihniyetleride lanetliyorum.
Charlie Hebdo’ya düzenlenen mesnetsiz aşşağılık ve haince saldırıyı başta olmak üzere ortadoğuda gerçekleştirilen insanlık dışı katliamların sorumlularını en sert şekilde kınıyorum! NE MUTLU İNSAN OLABİLENE! NE MUTLU İNSANIM DİYENE!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.