- 628 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gül Kokan Peygambere Dil Uzatmayın
Kokmuş küf tutmuş beyninizle fikrinizle, kudurmuş adımlarınızla koşarken paçalarınızda dökülen pisliklerle ortayı bulandırmayın, Gül Kokan Peygambere dil uzatmayın, imanımızla edebimizle temizinden dilinizi soluksuz bırakır yerine değil başka bir yerinize sokarız.
Dalkavuklar şeytanın avukatları olan sizler gayenize ulaşamayacaksınız, insanları sokağa dökerek “İslami fobi” var diyerek bağıramayacaksınız.
Allah şahit olsun ki Ümmetin Gül Kokan peygamberine yaptığınız bu alçaklığı unutmayacağız. Yaptıklarınızda yanınıza kalmayacak…
Siz kendiniz kaşındınız ve hala kaşınmaya başlıyorsun Cumhuriyet gazetesi, şeytanın uşakları olan sizler emelinize ulaşamayacaksınız, soluksuz bir dert ile inşallah soluksuz kalacaksınız…
Kapımıza gelin olaylar çıkarın çağrınıza uymayacağız…
Sizler aklınızda ölümü geçirirsiniz biz Müslümanlar diriltmeyi yaşatmayı düşünürüz…
Sabrımızı da zorlamayın gelir bir Osmanlı Tokat’ı ile sizleri yere sereriz…
Gözümüzde iki damla yaş yüreğimize aksa da, istediğiniz gerçekleşmeyecek edebimizi bozmadan size gereken dersi veririz bundan da emin olun.
Mehmet Aluç
YORUMLAR
Oyunların- tuzakların, hepsinin üzerinde Allahın mükemmel Final sahneleri var...
Dünya; Müslüman -kafir diye ayrılıyor....ayrılacak..
zaten münafıklar standartdırlar, her dönem belirleyicilerdir...
saatte 12 müslümanı katleden batı.3 köpeği öldürsen ayaklanan batı , katledilen yüzbinlerce müslümanın kanıyla ellerini yıkayadursun.....
Peygambere hakarette, islama hakarette, ülkesine hainlikte yırtınan Cemaaat ve fetoş...peygamberimize hakarette israilden çok israil, köpekten daha çok it olarak, vatikanın verdiği emri yerine getiriyor... Cumhuriyet ve Aydın doğan ve Fox tv ve cemaatin pensilvanya güdümlü ajanları Allahın mekri-ve Tuzağının altında yok olacaktır....
İsteyen istediği hileyi dümeni yapsın...18 bin alemin aşkına yaratıldığı Habibi Kibriya efendimizin tozuna yapılan yapılacak saldırılara biz ellerimizle cevap vermezsek bile, Cenabı Allah kahrıyla kafirleri helak edecektir...
cami duvarına şimdi işediler...Çünkü Alllahu Teala kendine yapılan küfrü ciddiye almaz ama Habibine yapılanı affetmez....