- 865 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bilinmeze
Birini çok sevdiğinizde başka kimseyi aynı duygularla sevemeyeceğinizi bilin istedim. Birini sevdiğinizde onun için yaptığınız bütün akıl almaz deliliklieri bir başkası için yapamayacağınızı bilin istedim. İki beden birbirini severken iki ruh birbirine delice aşıkken nasıl ayrılık koyulur araya bilin istedim. Çünkü ben hiçbir yazdığımı okumadım şimdi ye kadar. Geçmişle yüzleşmek ne demek bilmem ben.. yazarım. Silinir gider… ben yazarım satırlarlako nuşur rahatlarım.. ben susarım kaelimeler tıkar boğazımı daralır cümleler kurarım… ben genelde üzgünken yazmam… ben keder e aşıgım ben acı çekmeyi kendine misyon edinmiş bayan hiç kimseyim… ne severim ne sevmem şu aana kadar kendimle hiç tarışmadım… nereye gideceğim nerden geldim bmiorumi…mesela sorun bana hiç aşık oldummu ? onu bile bilmiorum.. avare gönüllerde dolandım durdum… başka ellerin tenimde gezmesinden rahatsız oldumumda kalbimi daraltmasına sesim cıkmadı…
Birini çok sevdiğinizde sevmemiş oldugunuzu düşünün onu hiç sevmediğinizi herkes gibi olduğunu düşünün.. acınınız acımıorsa devam edin ama acıyan bi yerleriniz varsa ağlayın… ölüler terk eder yaşamı… ve yalnız yaşamayan birinden ayrılabilir bi insan… severken araya ayrılık die koydugumuz biz insanoğlunun getirdiği kurallar bitirir bizi…
Birini çok sevdiğinizde başka kimseyi sevemediğinizi anlarsınız… sesi gülüşü kelimeleri… her şeyiyle onu ararsınız bir başka bedende.. ve siz bir başkası olmaya başlamışken… birini çok sevdiğinizde unutrsunuz… unutmaya çalışırsınız.. susar dinlemezsiniz.. ve artık ağlayamazsınız….
Ben birini çok sevdim… unutmak kelimesine esir ettim onu… ben birini çok sevdim… onun beni sevmediğini düşünerek delice sarıldım… ben onu çok sevdim çünki o beni hiç tanımadı…..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.