YORUMLAR
Öğretmenlik en kutsal mesleklerden ilk sırada olandır. Bunu babamın öğretmen oluşundan dolayı biliyorum. İlk kural mesleğini sevmek sonra sevgini ve mesleki birikimini eğittiğin öğrencilerine aktaracaksın. Tıpkı bir fidan yetiştirir gibi. Sırf iş olarak gören insanların tipik davranışı öğretmenin yaptığı. Yazınız rahmetli abimin yatılı okulda yaşadıklarını hatırlattı bana. Abimin psikolojisini bozmuştu aynı tipte bir öğretmen. Saygılar Kemal Bey. Takipteyim.
Kemnur
Sevgili Hocam,
Eminim sizden iyi bir öğretmen olurdu.
Yatılı okulları iyi bilirim. İnsana değişik bir atmosfer sunar.
Ananın kıymetini daha çok anlatır. Tabi bir de biraz gaddar bir
eğitmenin eline düşerseniz işte o zaman yandınız.
Yıne de nedense o anlardan özlediğim çok şey var dağarcığımda.
Saygılarımla
Kemnur
kukurikuu
Yalnız olmadığıma sevindim.
Saygılarımla
Kemnur
SAYGIYLA
ihtiyaç keşfin anasıdır,der bilgeler,selamla.
Sen edepli bir öğretmen adayı imişsin yine de kemnur.
Dua etsin, bir de edepsizine rastlayacaktı o. Amanın... Sen benim başımı kırılmasına sebep oldun demek!... Öyle mi? Ne tarafından, sağ mı sol mu?
Zaten memur adaylarının sus pus olmaları bu tip olaylarla başlıyor.
Önce garibanlıkla okuma.Sonra garibanlıkla öğretmenlik şartları. Ulaşım, hayat, yaşam ve ailelerden uzaklaşma.
Daha sonra emeklilik.
Neymiş efendim, başın yarılmış susmuşsun. Susma abi, susma.
Bir de yazıyorsun. Millet sussun diye mi, haykırsın diye mi?
Alacaksın eline siyah saplı bir maşa...
O önden koşacak, sen arkadan.
En kötüsü ya atarlar, (atamazlar, suçlu) ya da yerde yatırırlar. Nasılsa yerde yatmaya alışıksın...
Tebriklerimle.
Davidoff tarafından 1/13/2015 1:55:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yatılı okumanın ne olduğunu en iyi bilenlerdenim. Yazınızı okurken o günler geldi aklıma. Yatılı okumak çabuk olgunlaştırıyor insanı. Götürdükleri ayrı mesele ama ya başka seçeneğiniz yoksa. Mesela babanız yoksa, geçiminizi sağlayacak düzenli bir geliriniz de yoksa...
Yok aslında bir sitemim, hayatta her şey kısmet...
Malesef yatılı okullar dışardan göründüğü gibi güzel görünen bir durum değil.Adeta ruhlarıniz SIKIŞTIRILIYOR ve özgür düşünceniz elinizden çalınıyor. Ananın babanın bastığı yavru ölmz...El elin nesine
Ölüsüne gider TÜRKÜYLE.. Ögretmen belli orman kanunlarını uygulamış.. Yazınız acıklıydı ..Kutlarım eserinizi....
Selam ve Saygımla....