KALEM SUS 2
Bir karanlık gece,bir hüzün patlaması daha ve kalemim yaz diye bağırmakta.Gece zaten karanlık,neden karanlık gece dersin diye sosarsanız;anlatım bozukluğu yapmak istiyorum derim size.Bu kadar basit bir sebep işte.Zaten yazının devamı yeterince bozuk,kafam bozuk ya her şey bozuk şuanda...
Gece daha bir karanlık,bildiğim karanlık değil bu,boğucu bir karartılmışlık...
Yaz der kalemim,yine yaz.Yaz ki boğulma,yaz ki ağlama,yaz ki rahatla...
A kalem yazıyorum işte,benim yerime sen ağla...
Bilmem ne ülkede,bilmem ne hapishanesinde,insanlar zorla delirtilirmiş;vahşice.Biz ki karanlık çağlardan aydınlık çağlara gelmişiz.Sanırım gelmemişiz.
Yok,gece daha bir karanlık,sanki karanlık çağlardan kalma gibi...
İnsanları zorla delirtmek hangi çağdan kalma?Karanlık çağlar bu kadar kötülük görmüşler midir ki?Derim ki suçlular cezalandırılsın,derim ki suçlar cezasız kalmasın;ama asla demem ki,insanların düşünce özgürlükleri ellerinden alınsın.
Hani insanız;hani en büyük farkımız ;düşünürüz ya,madem delirteceğiz birbirimizi,söyleyin,nedir bizim diğer varlıklardan farkımız?
Ah kalem,gerek var mıdır ki başka kelime oyunlarına.Bir cümleyle bile anlatılırken duygular,ben çok bile yazdım.
Keşke bunlar hiç olmasaydı da benim kalemim sussaydı...
belisss:)
YORUMLAR
mervem çok teşekkür ederim söylediklerin için.
kalemin susması dışında yazının içeriği hakkında yorum yapman beni mutlu etti:))
keşke elimden daha fazlası gelse ama olmuyor,belki bir gün çok param olur,ee duyarlılık şimdilik var çok şükür:)ikisini bütünleştiririm,güzel bir şey olur belkilim:)
umarım yarınlara ışık tutarız.birlikten kuvvet doğarmış.
ben de sana duyarlılığın için teş.ederim..
sevgilerim yüreğine:)
gece boyu huzursuzlukla kıvranmış,
ardından huzursuzluğunu çıkarmışsın beyaz bahar...
içinde, elinin kolunun bağlı olmasının derdi var..
bende de öyle..:)
haklısın,
keşke bitseydi de onlar, bizim kalemlerimiz de sussaydı..
huzura kavuşsaydı gecelerimiz..
ama bitmeyecek, en azından bitene kadar biz de biteceğiz çoktan:)
o yüzden kalemin susmasın dememe gerek yok,
incelikli bir ruh sendeki; izin vermeyecek nasılsa kalemin susmasına...ve biliyorum hep böyle kalacak... yarının aydını olacaksın içindeki sızılarla...
tebrikler beyaz bahar...
yazından ziyade gönlünün hissi zenginliğine bu tebriklerim:)
sevgiyle ve umutla kal...