- 2089 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Sevgiliye Sitem
Gözden ırak olan gönüldende ırak olur derler. Gönüle giren gözden ırak olsa ne fayda..
İnsan ne kadar uzak durmaya çalışırsa çalışsın heran aklında ve yüreğindeki kişiye bedenen uzak durmanın bir anlamı yok. Baktığı her yerde attığı her adımda, içtigi her damlada, aldığı nefeste olan birini nasıl unutur insan. Ne kadar çaba gösterse boşuna içinde dahada büyür.. Özlemi kavurur yakar, anıları doldurur, taşar.. Tek üzen insanı unutulmuş oldugunu düşünmesidir. Unutulabilir ama asla unutamaz gerçek seven..
Susmakda çözüm değildir, bilir haykırmanında fayda etmeyeceğini..Ne başka bir el tutar. ne bir söz duyar başkasına ait, ne omzunu bir baş yaslanır sevdiğinden öte, içindedir her zaman. Yüreği yaralı olsada sabır verir Allah..Yeter ki canı sağolsun der dökülsede gözyaşları..Ne kadarler çare olur , ne yağan kar, ne esen rüzgar.
Hece hece dökülür satırlar. Yaşanmışlıklar mutluluk kaynağı olur. Hatıralar tek avuntusu..Varlığı ile mutlu olur seven. Söylemesede sevdiğni Allah bilir sevda çekenin yüreğini..
Ne seni unutmam mümkün nede yüreğimden söküp atmam.Dualarımda sen varsın. aldığım nefeste sen..Sağlıcakla kal sevdiğim..
YORUMLAR
İnsan sever ve sevdiğini söyleyemez ya işte bu kötüdür ya.Bunu en güzel özdemir asaf ın LAVİNYA şiirinde görüyoruz.
Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.
Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.
Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia.
sırf o da bilmesin diye kızın ismini söylememiş.Rabbim bu duyguyu kimseye yaşattırmasın