sevmeye muhtaç
İnsan bu doğasında vardır çoğu kez haberi olmasa da kullanır bu duyguyu. Somurtkan şirin vardır ya hatta o bile kullanır onun için somurtmak vazgeçilmezdir. Kimi kendini ön plana atar, kimi de başkalarını ama herkes kendi için sever aslında çünkü ;sevince mutlu olur insan kötülüğü de sevsen iyiliği de hiçbir şey değişmez aslında sevmeye muhtaçsındır sen. Fani işlere dalarsın bir taraftan sevmeye başlarsın da neyi seveceğini karıştırırsın, karşılığı sadece sevmek için sevilen duygular olur. Kerem olmak çok kolay gelir insana ,Kerem olmuşsundur hemen. Bir kuşu kelebeği bir taşı sevin yeter psikolojisine de girersin. Yeter mi yetmez elbette seni kim kurtaracaktır sevmek için girdiğin bu yolda…Neyse iste gerçekleri sende bilirsin aslında, korkulan şudur ki gerçekleri ne kadar söylesen yazsan da uygulamazsın da.
Madem ki sevme eğilimi var insanlarda neden Yaratana Allah’a yönelmez insan ne den sevgisinin asıl sahibini istemez. Ne demiş ünsüz bir şairimiz “Aslı senmişsin bu aşkın kopyası yok.Son kez çıkar beni buradan. Kerem olmayı yanlış bildim kulun olayım yüce yaradan.” Doğru hepimiz Kerem olmayı yanlış belledik inşallah kulluğu başarabiliriz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.