Küçük mucizeler...
26.12.2014
Şirketin gala yemeği için bir oteldeydik. Genelde davetlere geç gidip, erken kalkmayı tercih ederim, burda da aynı geleneği uyguladım. Oda arkadaşımla birlikte hazırlanarak balo salonuna indik. Kapıdan içeriye girdik, yaklaşık 400 kişilik salon doluydu, bize boş masa gösterilmesini beklerken, birden ismim anons edildi. Henüz masaya oturmamıştım bile. Sahneye davet edildim, şaşkınlık, ne olduğunu anlamaya çalışırken, büyük bir alkış, yılbaşı çekilişi yapılmış, ve ben kapıdan içeriye girdiğim anda, o güzel anda ismim anons edildi, sanırım bu yaşadığım en güzel hatıralaradan biri olarak kalacak. Şans ve mucize diyorum...
Bu arada yine küçük bir sır vereyim, yıllardır uyguluyorum ve hiç yakalanmadım, artık itiraf edeyim istedim. Oturduğum masada baktım ağır abi ve ablalar var. Alkol serbest ve tabiki rakı içiliyor. Mümkün olduğunca çok özelim dışında brileri ile içmeyi tercih etmem. Sek rakı söyledim, yanında da boş bir rakı bardağı istedim. Sek rakım geldi, yanında da boş rakı bardağım, boş rakı bardağına su doldurdum, ama işin püf noktası şöyle. rakı ile su eşit derecede olacak. Gece boyunca yudum yudum su içtim, burda da kimse benim bu hilemi fark etmedi:) Ama ben itiraf ediyorum.
******************************************************************************************************************
Sanırım ekim ayıydı.
İnternet kafeden elimde şiirlerle çıktım, heyecanla yolda okurken, karşıdan karşıya dikkatli bir şekilde geçtim sandım. Ama hızla gelen motorsikleti görmemişim. O an ne oldu biliyormusunuz.’Kollarımdan 2 melek beni tuttu ve kaldırıma bıraktı, motorsiklet bana çarpamadı. Ve beni o halde ikmse gördü mü diye etrafıma baktım şaşkınlıkla, hayır kimse durumun farkında değildi ama ben biliyorum ya, biri benim iyilik meleğimdi diğeri de benim bitanemin iyilik meleğiydi..