son defa
Damarlarımda yavaş yavaş ilerleyen hüzün gibi ilerlemeye başladım yollarda.Ne gittiğim yeri ne de yönümü biliyorum.Amacım sadece bana soluduğum her nefeste içime dolan özlemden acıdan birazcık olsun uzaklaşmak.İçimdeki bu duyguları söküp atmayacağını bile bile yinede gidiyorum.Kimseler kaçamamış bundan ama yinede gitmeliyim.Yaşamam gerekenleri yaşamalıyım.Buralarda yaşanacak bir şeyim kalmadığını biliyorum.Son defa arkama dönüp baktığım da mutluluğun ve acının aynı karede olduğunu görüyorum.İçimde farklı duygular olabilir ama asla pişmanlık yok.
Bilinçsizce şuursuzca adım attığım bu yolculukta nereye varacağım önemli değil belki ama isteklerimi elde edeceğimi hissediyorum.yarınları unutmak değil bu istekler sadece yaşadıklarımı tekrar yaşamak.Belki farklı kişiler olacak hayatımda ama o sevdiğim yaşamak istediğim duyguları yakalayacağım.Deliler gibi seveceğim yanında özleyeceğim her nefeste kokusunu ciğerlerimde hissedeceğim.Ben bu duyguları seviyorum ve bittikçe tekrar tekrar yaşamak istiyorum.O olabilir ya da bu yada şu önemli olan o duyguları yakalamak ve bana bunları yaşatması ne kadar sürdüğünün de önemi yok ama isterim ki sonsuza kadar sürsün.Bana yaşatacağı her an içimde sonsuz sevgisi hissedebileyim.Gülümsemelerim göz yaşlarımda onun olduğunu bilsin.
Yaklaşıyorum sana bunu hissedebiliyorum ey aşk.Her nerede hangi şekilde olursan ol seni bulacağım.O yada bu ya da şu sen olabilirsin.İçimde ki o kacaman sonsuz sevgiyi hissedebilirsin.Yakın da karşında olacağım kim olduğumdan habersiz gözlerime bakıp içinden neler geçecek bilemezsin.En uzak sessiz uçsuz bucaksız diyarlarda hiç düşlemediğin hayallerin olduğu yerlere götüreceğim seni.Yanımda daha önce attığını hissetmediğin kalbinin çarpıntılarını duyacaksın.Kollarım da kendini nasılda unuttuğunu göreceksin.Ve hayatında ki en önemli şeyin ben olduğumu anladığında bensizliğin korkusunu hissedeceksin damarlarında.Hep arkana son defa dönüp bakmanın soğuk nefesi olacak.Ama inanmalısın ki ben hep yanında olup seni üzecek duygularla savaşacağım.Her arkana dönüp baktığında ben orada olacağım.BEKLE BENİ ......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.