Gönül Şemsiyesi
Sorkun Kasabası Kalkınma ve Dayanışma Derneği, sorkunlunun birlik ve dayanışmasının geliştirilmesine öncülük etmektedir. Yönetim Kurulumuz, Hüseyin Çetin’in başkanlığında, Derneğin Tüzel Kişiliğinin sürekli yaşatılabilmesi için sizlerden aldığı destek ve güçle her zaman her yerde büyük bir gayretle çalışmaktadır. SorkunDer, Sorkunlunun gönül şemsiyesi olmuştur. (Sivil Toplum Kuruluşu S.T.K.dur.)
Dernek Lokali, Bozkır ve Çevresi Dernekleri Federasyonuna (İhsaniye Mahallesi İnce Minare Sokak Nizam Ap.Nu: 29/1 Selçuklu-Konya) taşınalı (01/07/2014) tüm Bozkırlılarla daha geniş bir gönüllüler haline geldik. Kendi derneğimiz de ayda bir kere bir araya gelebiliyorduk. Burada da her ay yaptığımız geleneksel aylık söyleşi toplantılarımıza devam ettiğimiz gibi isteyen, haftanın her günü bir araya gelebilir. Çayını, kahvesini içebilir. Tüm Bozkır yöresi insanlarımızla tanışma fırsatı yakalayabilir.
Değerli hemşerilerim, acılar paylaştıkça azalır. Sevinçler paylaştıkça çoğalır. Sorkunlular her yerde gönüldaş oldukça güzellikler daha da büyüyecektir.
Dernek Yönetimi olarak, haberleşmeye yani iletişime büyük önem vermekteyiz. İnternetten büyük oranda yararlanmaktayız. www.sorkunkasabasi.com/ forumumuz, sorkunder.com/ web sayfamız, /groups/109247159116470/Bozkır-Sorkun Kasabası facebook grubumuz, /Sorkunder2010 facebook sayfamız var. Yüzlerce hemşerimiz buralara üye. Günlük iletişimlerini, / SorkunDer (Sorkun Kasabası Kalkınma ve Dayanışma Derneği) organizatörlüğünde yapmaktadırlar. Ayrıca derneğimizin 05312622814 numaralı telefonu SMS sistemine kayıtlı hemşerilerimizle kısa ileti yoluyla bilgi paylaşımı da yapılıyor.
Derneğimiz çok küçük bütçeli bir dernek olmasına karşın Konya merkezde tüzel kişilik olarak örnek gösterilebilecek mütevazi bir dernektir. Sorkunlunun ön yargılarından sıyrılıp başkalarının gıpta ettiği Derneğine gönülden sahip çıkmaları en büyük arzumuzdur.
Sorkunlular, aylık söyleşi toplantıları davetlerimize katılıp; gönül şemsiyesinin altında birbirleriyle daha yakın ve sıcak temas kurabilirler. Dostluklarını, arkadaşlıklarını geliştirebilirler.
Herkese selam. Sağlıklı ve mutlu kalın.
Hüseyin Çetin-SorkunDer Başkanı
Yazışma adresimiz : [email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.