- 637 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Affet Bebeğim...
Sadece bana bakardı güzel gözlerin, vücudundaki en anlamlı yerin. Bilirdim Bebeğim sadece beni severdin. Herkes, herşey bir anlıktı senin için. Asıl olan bendim, bilirdim... Benim meleğimdin, ne kadar kötü olabileceğini bilirdim ama bana herzaman melektin. Seninle düşledim hayatımın her anını. Benim olduğun ,sana aşık olduğum an düşlemeye başladım hayatımızı. Ben bir yerlere gidecektim, sen de hep benimle gelecektin. Beraber aynı evde kalacaktık, beni hep koruyacaktın, hep huzurla uyuyacaktım yanında. Küçücük evimde benimle olduğun için huzurlu olduğunu bilecektim... Özür dilerim Küçük Bebeğim özür dilerim, o güzel gözlerini yumarkan yanında bile olamadım.Söz vermiştim özür dilerim Bebeğim. Sen benim ilkimdin, bilemedim, küçüktüm, düşünemedim, yanında olamadım, beceremedim, paylaşamadım hayatını... İyi olacağını sanmıştım, öğrendiğimde çok geçti... Yıllarca ağladım,hıçkırıklara boğuldum,dakikalarca nefes alamadım... Seninleyken öğrenmiştim güvenle yürümeyi, bacağın bacağıma değdiğinde anlamıştım huzuru, gerçek sevgiyi... Affet beni Bebeğim, biliyorum orada mutlusun, burada seni mutlu edemedim. Günahımı çekeceğim, yeterki beni affet Bebeğim... Gelemezsin artık biliyorum, bir gün ben de geleceğim,geldiğimde ne olur bir kez olsun burnunu seveyim...