YORUMLAR
Merhaba kardeş nasılsın? Bende Sezer Güvenirgil e aşıktım. Benimkisi yürek işi bir aşktı tabii...
Hepimizin hayatından bir Safinaz abla,bir Safi abi geçmiştir. Ama hangimiz o macerayı sizin kadar güzel anlatabilir ki?
Selam ve saygıyla...
Kemnur
Bir yazar, olayları olduğu gibi işlemeli. Utanıyorsa, sıkılıyorsa başarıyı da geriye atıyor demektir. Bunlar benim şimdiki düşüncelerim tabii ki. İlk yazmaya başladığımda iki kahramanı öpüştürmek gerektiğinde kara kara düşünüyordum. Kararında ve çirkinleştirmeden, ayrıntıya girmeden yazmak lazım. Sizin bu bölüm tam olması gerektiği gibi yazılmış Kemal Bey. Takibe devam. Arada bir kaçırsam da:) Saygılar yazarım.
Kemnur
Kemnur
Yani kemnur, sayende Eskişehir'i adım adım öğrendik bu bir.
Safinaz abla nasıl bir tip, ne tür giyinir, giydiklerini hangi omzundan ne kadar düşürürse yakışır, saçını sağdan mı, yoksa soldan mı tarar, etrafına bakarken çaktırıp mı, yoksa çaktırmadan mı bakar, hangi renk yakışır, nasıl kahkaha atar, kahkahalarından bebekler ağlar mı, yaşlılar altına yapar mı, erkekler dönüp bakar mı, kadınlar rujlarını dudakları yerine onun gibi yüzlerinin her yerine sürer mi, Porsuk Çayı tersinden akar mı bu iki.
Safinaz Abla yazısını görünce; Ansızın, haydi çocuklar uyku vakti geldi diye alt yazı geçer mi, sen 18+ diye işaret koyar mısın bu üç :))
Şakaydı tabi ki. Her zaman olduğu gibi güzel bir yazıydı bu da dört.
Tebrik ederim.
Kemnur
Uzun zamandır öykülerinizi okuyorum. Yazacak, paylaşacak çok şey var ama çoğunlukla imkanım olmuyor. Bu sefer durum buna daha olanak sağlar nitelikte.
Konusu, işlenişi tam kıvamında olmuş. Biraz daha uzatılırsa hantallaşacak bir konu (Böylesi benim gözümü korkutur) gereksiz detay ve betimlemelerden arındırılarak akıcılık sağlanmış (Belki Serap girişte biraz detayla işlenebilirdi. Ne de olsa niye tanıştırıldığı o noktada malum değil. İnsan 'hayatının aşkı'ndan daha detaylı bahsedebilir).
Tek bir itirazım var; o da başlığa: Öyküyü çok ele veriyor.
Güzel bir hikaye. Saygılarımla.
Kemnur
Ah Safinaz Abla sen ne yamansın:)))))çocuğu geliştirmiş ve dönüştürmüşsün.Selamla.
Keskinkalemzaman
bozuşuruz :)))))))) değerli yazar.