- 889 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
ÇALIŞAN GAZETECİLER GÜNÜ
Demokrasilerde basın hayatın olmazsa olmazlarındandır. Toplumun gözü ve kulağı durumundadır basın mensupları. Toplumun bilgilendirilmesi, aydınlatılması ve yönlendirilmesinde en etkin kuruluşların başında görsel medyayla birlikte basın gelmektedir.
Yaşadığımız zaman diliminde bunun ne kadar çok insanlarımızı etkilediğini ve yönlendirdiğini görmekteyiz. Basın mensuplarının vicdanları ve kalemleri bağımsız ve hür olduğu zaman tarafsız bir şekilde görevlerini yerine getirir.
İnsanları bilgilendirme ve tarafsız haber verme asıl görevdir. Halkının yüzde doksan dokuzu Müslüman olan bir ülkede yaşıyoruz. Basın Mensubu arkadaşlar verdikleri bilgilerle, yaptıkları haberlerle Allah indinde hesap vereceklerini unutmamalı ve Hak ve adaletten katiyen ayrılmamalıdır.
Basın üzerine kimse ipotek koymamalı, basın mensubu insanlarda kimsenin özeline ve mahremine karışmamalıdır. Kalemi ve kelamıyla her şeyden önce Allah’ın rızasını düşünmeli, kardeşliği ve birliği perçinlemeye yönelik yazıları ve konuşmalarıyla toplumu kaynaştırmalıdır.
Elbette her işin kendine göre zorlukları, sıkıntıları vardır. Basın mensupları da zaman zaman arzu edilmeyen muamelelere maruz kalıyor. Bu istenir bir şey değil.
Dileğimiz odur ki basının emektar çalışanları içinde bulundukları toplumda hak ettikleri mevkiye ulaşsınlar. Toplumumuzu Hakka, hayra ve güzelliğe davet etsinler. Birlik ve beraberliğimize harç olsunlar. Yalandan ve yalan haberden uzak, gerçeklerle iç içe yaşayan, yaşadığı topluma tepeden değil de onlarla aynı hizada bulunan mütevazi insanlardan olsunlar.
Kalemi hakkı yazan, bütün insanlara eşit davranıp adaletten ayrılmayan gerçek gazetecilere selam olsun. Ölen gazetecilere Allah’tan rahmet diliyorum.
Çalışan gazeteciler günü, başta gazetecilerimiz olmak üzere, insanlarımıza ve ülkemize hayırlar getirsin.
Yaşar TAŞKESEN
09/01/2015
YORUMLAR
Çok haklısın hemşehrim yurdumun güzel yürekli insanı. güncel olayı kaleme almışsınız tebrik ederimsizi.Basın özgürlüğüne kilit vuranların tek gayesi basın sussun yapılanlar ortaya çıkmasın diye herkes her şeyin farkında.
Bu günlerde geçer sis perdesi dağılıp güneş doğar yurdumuza.Saygılar selamlar.Allah yar ve yardımcımız olsun İnşaallah.Aminnnnnnnnnnnnnnnn.................
GARİPYAŞAR
Var olunuz.
Nevşehir'den selamlar ve saygılar.
Sağlıcakla.
Duyarlı yürek sesinize katıldığımı ifade ederken, ne yazık ki bazı kalemler satılık durumda. Tebriklerimi bırakıyorum.
GARİPYAŞAR
Sağlıcakla.
Merhaba:
Dünyanın en büyük silahı kalemde doğru kullanıldığı vakitte,
Yaşamış olduğumuz bu toplumda yazılı basının ve görsel basının
Ne denli doğru olduklarından şüphem vardır
Evet insanlara bulundukları diyarlardan uzak olan diyarlardan olup biteni haber veren ve olan biteni insanlara ulaştıran en büyük haber kaynakları olan yazılı ve görsel basın
Tamamını aynı kefeye koymak tabiki doğru olmaz ancak ne varki
Ben bu ülkede basının doğruları yazdığına doğruları ekrana getirdiğine inanmıyorum
Oysa milyonlar onların verdiği habere yazdığı haberle bilgi ediniyor
Verilen bilgiler yalan dolan abartı ve eksik ise toplum ne kadar sağlıklı düşüne bilir
Yada o yalan dolan olan habere ne kadar yakın yada uzak kalabilir
Kalemi tutan ellerin gerçekleri yazması doğru olanı manşet yapması gerekir
Basın içindeki ve görsel basında reyting kaygısı olduğu müddetçe bizlerin doğru ve sağlıklı
Bilgilenmemiz mümkün olmayacaktır
Yazılması gereken çok şey var aslında lakin kırılmış kalemler akla geldikçe
Yalan kalemlerin zirvede olması insan vicdanını sızlatıyor
Ve size katılarak aynı dileklerde bulunarak doğru,cesur, bir basın olması dileğiyle
Bu anlamda hayatını kaybeden tüm basın mensuplarına Allah'tan rahmet diliyorum
Yazan yüreğe selam olsun saygımla...
GARİPYAŞAR
Çok teşekkür ederim ziyaret ve değerli yorumunuza.
Sağlıcakla.
Çalışan gazeteciler gününde gazeteciler tutuklu
türkü diyarı tarafından 1/10/2015 3:43:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
GARİPYAŞAR
Lakin yanlış yapanlar varsa gazeteciliğe sığınıp yanlışlarına da göz yumulmamalı.
Teşekkür ederim ziyaretiniz için.
Sağlıcakla.