YORUMLAR
İş yoğunluğu ve internet sorunlarından dolayı epeydir okumadığım öykülerini okumak iyi geldi bana.
(her zamanki gibi harika bir yazı okudum)
Saba acaba şimdi kaç yaşındadır ve o yıllarda yaşadıkları kim bilir nasıl kötü iz bırakmıştır hayatında. Bu dünyada yakılmalı aslında Muhterem gibiler.
Okuttuğun yazı için teşekkürler can ağabeyim...
saygı ve selamlarımla...
Böyle sapıklar var ne yazık ki.
Son günlerde bizim burada, bizim mahallede de bir sapık varmış, küçük kızlara musallat.
Yeğenimi dışarıya çıkma diye uyarıyoruz ama hiperaktif olduğu için evde tutmak zor oluyor.
Tebrikler,
yine düzenli, güzel bir yazı,
benimki gibi bir ordan, bir burdan değil:)
Yazım az okunur, beğenilmezse,
yazma hevesim kaçıyor..
saygılarımla..
Kemnur
Yazınızı gözlerim yarış yapar gibi gülümsiyerk okuyordum ta ki :((( Ahh ağlattınız beni....Saygılarla.
Kemnur
Dünyayı oyunlarla algılamayan çalışan küçücük çocukların bu saflığından faydalanmaya çalışmanın, dünyanın en adi davranışı olduğuna inanıyorum. Bunun altında tıbbi anlamda bir anomali varsa mutlaka tedavi edilmeli, yoksa cezaların en ağırına çarptırılmalıdır diye düşünüyorum. Maalesef toplumumuzda oldukça fazla yaşanan ama dışlanma korkusu ile yaşayanlar arasında kalan, bu tip, o kadar çok olay var ki...
Yazdıklarınızı büyük bir keyifle takip ediyorum. Kimi zaman sessizce ayrılıyorum sayfanızdan, kimi zaman da duygularımı paylaşma ihtiyacı duyuyorum. Tıpkı şimdi olduğu gibi...
Öyle bir hikaye ki, söylesem tesiri yok, sussam gönlüm razı değil! Çok güzel, keyifle okunan hikayeniz sol yanımı acıttı, hem de çok!
Kemnur
VarolT
Hikayedeki Mehmet bayagi kendi degerlerinden soyutlanmi$ ne oldum delisi olmu$.. $imarikliginin bedelinide yine kendi elleriyle ; beyinsizligi ile kendini cezalandiracak kadar Insanligini kaybetmi$... Sonuc kendini hiclemi$...
Acikli öykü okudum.. Öylelerini yuhlamak lazim..
kaleminiz daim olsun..
Selam vede Saygilar...
Kemnur
Solmaz Yeter 07
Sevindim neticeye hikayede sürükleyiciğdi...Güzel ahlak kazanır her daim...
Selam ve Saygıyla...
Ah Safinaz Abla filozof,şam tatlıcısı üstat bu şam tatlısını önceden severdim şimdi daha farklı sevmeye başladım:)))))
Kemnur
Muhittin amca ,Meryem teyzede,anneannesi de gitti ahirete,oğlu mapusa ,çocuğun etrafındakiler patır patır
gidiyor umarım Safinaz Ablaya bir şey olmaz ,korkmaya başladım yahu,selamla değerli yazar.