- 2810 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALIMDEKI SEVGILIM
Kücükken dinledigim Kibritci kiz masali aklima geldi . Hani üsüyüp yaktigi her kibritte kendini hayal dünyasinda bulan kibritci kizin masali. Düsündümde hayal kurmak icin kibrite gerek var mi:? Yok tabi ki ben seni düüsndügüm her saniye hayal dünyasina daliyorum.
Seni sensiz yasiyorum sevgilim.! Hayalden gercege tutkulu bir askin coskusunu yasiyorum .Seninle birlikte olmak imkansiz senin kollarinda olmak imkansiz biliyorum ama kimse hayallerime mani olamazki hayallerimin kimseye zarari yok ki seni yasiyorum bir seni aliyorum koynuma cilginca sevisiyorum seninle , bir cay bahcesine oturmusum seninle gözlerine bakarak demli bir cay iciyorum, bak bir dans pistindeyiz kulagima beni sevdigini fisildiyorsun.
Kibritci kiz hayalinde yemek hayal ediyor ben ac degilim ki ben seni hayal ediyorum cünkü ben sana acim bitanem seni hayal ediyorum doyuyorum.Olsun be canim ben seni hayalde bile olsa cok seviyorum.Biliyorum bu ask iflah olmaz careside yok bunun sanada banada yaramaz ama sorun degil be bitanem hayallerimi kimse bozamaz buna asla izin vermem ki seni benim hayal dünyamdan kimse cikaramaz ki sen bilebuna cesaret edemezsin senin bile gücün yetmez ki.
Biliyorum sen benim hayallerimde ben yasadigim sürece varsin hayallerimde yasayacakve ancak ben son nefesimi verdigim an öleceksin .Ben seni kara topraga girdigimde beyaz kefenler icinde bile sevecegim be askim sana söz sana kalbimin en sakli bahcesinde en güzel köseyi verdim sen benim gizli sevdamvazgecemedigimsin.Belki kibritci kizin hayalleri kibritleri bitince son bulmustur ama benim dedim yakibrite ihtiyacim yok bu yüzden seninle kurdugum hayalllerin sonu yok ki .Düsündügüm sürece seninle hayaller kurarim ben seni seviyorum var mi ötesi gercek olmayacak biliyorum ama hic sikayetci degilim hayalde olsa senin olmak beni mutlu ediyor.
En cok neyi seviyorum biliyor musun bitanem. ? Seni düsündügüm her an kendimi öyle mutlu hissediyorum ki hic bir gercek beni böylesine mutlu etmiyor. Ve ben artik öyle hayale kaptirdim ki kendimi gercekler beni ilgilendirmiyor .Ben hayalinle konusuyor hayalonle su iciyor ,yürüyor oturup kalkiyor ve hayalinle sevisiyorum ve en önemlisi ben bu hayali seviyorum .
Offfff bitanem inan bu ask beni öylesine sardi ki bu hayalin bir saniyesini bile gercekle degismem benim artik GERCEGIM sensin sen benim hayal dünyamin gercegisin .
Ve...... hayal bile olsan senden VAZGECMEYECEGIM.!!!!!!!!!
YORUMLAR
slm dilerim hayaliniz gerçekleşir benimde var birşiirim hayalimdeki sevgilim ikimizde aynıyız ancak hayallerimizde buluşuyoruz o gizli sevgiliyle yazınız çok güzel olmuş yazınızı okurken bir anda kendim yazdım sandım içimiz düşüncelerimiz okadar benziyorki ne diyeyim sonumuz güzel olur inşallah saygılar
Hayalden gercege tutkulu bir askin coskusunu yasiyorum .Seninle birlikte olmak imkansiz senin kollarinda olmak imkansiz biliyorum
imkansız denen bişey yoktur yeter ki sen yürekli ol ve hayaline ulaşmak için savaş mücadele et yenilme içinde ki umudu sakın kaybetme yüreginin sesini dinle o seni bilinmezliklere ulaştıracak ve mutlu olmanı saglayacaktır yazını okurken ben çok duygulandım inşallah hayalinde ki sevdigine kavuşursun allah sabır versin emegine yüregine saglık çalışmalarında başarılar