- 891 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Evin telefonu sabaha karşı üç buçukta çaldı.
Uyku sersemi adam telefonu açtı.
Telefondaki ses annesine aitti.
Telaşlandı, korktu başlarına bir şey mi gelmişti?
Annesi 'nasılsın oğlum iyi misin' diye sordu.
Oğlu şaşkın bir ifadeyle 'iyiyim anne hayırdır bir şey mi oldu siz iyi
misiniz?' dedi.
Annesi 'biz iyiyiz bir şeyimiz yok sadece sesini duymak istedim' dedi.
Oğlu da 'anne bunun için mi aradın saat sabahın üç buçuğu yarın da
konuşabilirdik' deyince annesi de 'rahatsız mı ettim oğlum?' dedi.
Oğlu 'evet anne rahatsız ettin' deyince annesi,
'30 sene önce sen de beni bu saatte rahatsız etmiştin, doğum günün
kutlu olsun...
SEVGİYLE..
MAYIS 2008
Dünden beri hiç yataktan kalkmıyorsun.Hatta lafıma laf katmıyorsun.Seni üzeni ben daha çok üzerim derdim de kızardın bana…”Aman annem, hayatın tadı üzüntülerin peşinden gelen sevinçleri yaşadıkça çıkar derdin.” Biliyorum bunun sonunda da gelecek mutluluk ama elim kolum bağlı,dayanamıyorum buna…
En kötü olaylar karşısında bile sakinliğine hayran kalırdım hep.Bazen seni kıran birine karşı tavrın,sakinliğin beni çıldırtsa bile karşındakini nasıl da utandırırdı. Biliyorum hayatta başka sıkıntılar da yaşayacaksın.Belki bir gün deli bir oğlan yakıp kavuracak gönlünü…Belki hayal ettiğin kadar güzel de olmayacak hayat….
Şimdi gel anlaşalım seninle…
Senden “Anneler Günü” hediyesi istiyorum…
Madem ki taşıdım dokuz ay karnımda,uykusuz kaldımsa geceleri,
yeryüzünde vatanından sonra en çok sevdiğinsem eğer,her ne kadar karşılıksız sevdiysem de seni,bunu istemeye hakkım var elbette.
Sana söz;
Bir daha hiç odanı topla da demeyeceğim;gönlünce dağıt…
Hatta ben de toparlamayacağım ki senin deyiminle “o dağınıklıkta ki düzenin bozulmasın”.
Kabul;arkadaşlarının yanında Minik Kuş demekten de vazgeçeceğim,Sıkı giyin diye tembihlerde bulunup sıkmayacağım seni… Ben hiç büyümedim sen büyüdün hemen ya… Artık bana anne olma yükünü de alıyorum üstünden…
Hatta;
Bundan sonraki tüm ömrümü verebilirim sana,
Yaşayacağım mutluluklarımı,sevinçlerimi de….
İçtenlikli yazınızı birdaha yapıştırmak geldi içimden çünkü bür okuma yetmiyor tekrar tekrar okudum ve her mısrasında ana yüreğini hissettim yapmayacaklarını sıralarken bile yapmak geliyordu yapamayacağına sözverdiği şeleri ana sıktığını sanar onları sıralarken evlatda sıkılmış görülür aslnıda hiç öyle değildir işin garibi evlat o uyarılardan zevk alır kavga bile etse isteği odur hediyeniz umarım ayrılık olmaz kim bilir bir elin dölü yakar gönlünü kuş uçuverir Allahın emri ve düzen böyle kurulmuş ..Adam diyormuş yürü kızım ölüp öldürecek iş ama ne ediyim ananda elin gızıydı.. diye yani kural bu Allah acılarını göstermesin dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun ..
Haşim Kalender