YORUMLAR
Kemnur
Ya bir tarafta ya da öbür tarafta oluyor insan. O zaman da olmadığı tarafın tarifi imkansız acılarının sorumlusu.
"İlla da, beni kızımın evine götürün, diye tutturmuş da onun için getirmek zorunda kalmışlar. " diye yazmışsın ya hocam, içimdeki tüm katılık öldü yazdıklarının oluşturduğu. İçinden gelmedi ya elini öpmek, bir de "O ise beni tutup kavrayarak çekip bağrına bastı. “Torunum…” diyerek koklaya koklaya öpmeye başladı." diye yazmışsın ya, boğazıma kocaman bir şey düğümlendi.
Kalemine sağlık hocam.
Kemnur
Allah nasip ederse çok yakın zamanda emekli olacağım. Bir koltukta iki karpuz taşınmıyor. Edebiyat aşkım, iş, ev ve özel hayatımla çok yoruyor beni. O yüzden de çoğu yazıyı okuyamıyorum. Bu yazılar içinde sizinkiler var tabii. İnşallah izne ayrılınca ilk işim sizin öykülerinize en baştan başlayarak okuyacağım. Bu bölüm diğetrlerinin devamı olduğu için tam bir bağlantı kuramadım ama yazılarınızı okumak keyif veriyor bana Kemal Bey. Başarılar diliyor, saygılarımı sunuyorum.
Kemnur
ddeğerli yazarım,duyguları net anlatmışsınız biliyorsunuz öyle herkesi övmem keyfederek okuyorum,
eserlerinizin devamını merakla bekliyorum.Ah Safinaz Abla.
Ölüm hak,miras helal,Allah rahmetiyle yargılasın herkes kendince yaşar kendine has ölür.
selamla.