- 858 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÜZELLİKLER BEDAVA
Biliyor’musunuz Dostlar, Evrende olan en güzel ve değerli şeyler bedava. Bunun farkında’mısınız? Farkına varınca insan daha mutlu oluyor, inanın.
Neler mi bunlar? İşte bedava olarak kullanımınıza sunuyorum:
-Güneş bedava, Ay bedava. Gün batımını, Gün doğumunu, Yakamozları seyretmek bedava. Yararlanın güneş’in ışıklarından, Ay’ın romantizminden. Bu güzellikleri içinize çekin. İnanın bedava.
-Bırakın saçlarınızı ılık bahar rüzgarlarına, nazlı nazlı salınan ağaçları seyredin. Rüzgarların döktüğü sonbahar renkleri ile bezenmiş yapraklar arasında yürüyün. Ve şükredin. İnanın bütün bunlar bedava.
-Yağmur altında yürüyün ,içinize nemli havayı çeke çeke. Yumuşamış toraktan başını çıkarmaya çalışan küçük çiçeği seyredin. Toprak kokusunun ne kadar da güzel koktuğunun farkına varın. Yıkanmış ağaç dallarının bu güzel duş’tan sonra nasıl birbirlerine kahkahalarla dallarını uzattıklarını görün. İnanın bütün bunlar da bedava.
-Yıldızları seyredin. Hatta birini kendinize seçin. İnanın kimse sizden bu değerli yıldız için para istemez. Kaydıkları zaman, birisi öldü demeyin, birisi doğdu deyin. Ve güzel dilekler tutun. O hevenk, hevenk yıldızların başınızın üstüne kadar indiği akşamlar, Tanrıya şükredin. Bütün bu mücevherlerden değerli yıldızlar da inanın bedava.
-Dağlar ah o güzelim, yüce dağlar.Tepelerinde ki kar beyazıyla Bilge dağlar. İdeallerinizi onlar kadar yüksek tutun.Onlara ulaşmaya çalışın. Çünkü bu yaratılmış paha biçilemez güzellik de bedava.
-Suları seyredin. Gök yüzünün rengi ile renk değiştiren denizi. Bir hidrojen ve iki oksijen atomunun birleşerek, nasıl mucizevi bir şekilde yanmış yüreğinizi ferahlattığının bedava olduğunu bilin.
-Aşkın bedava olduğunu biliyor’muydunuz? Sevdiğin zaman vücut kimyasının nasıl değiştiğini ve insanı güzelleştirdiğini, ve bu hormonları almak için eczanelere para ödemek zorunda olmadığınızı ve bedava olduğunu.
-Beş duyunuz’un ve bütün yaşamsal organlarınızın size bedava hizmet ettiklerinin farkında’mısınız?
Bu evrende ki çok değerli, güzel ve harika her şeyi satın almak zorunda olmadan, tadına varabileceğinizi öğrenin artık. Çünkü inanın hepsi bedava.
Bu güzellikleri yaratan, onları bizim hizmetimize sunan Yüce Yaradana da Şükredin.
Bol bol insanlığın hayrına dua edin Çünkü ’’DUALAR ’’ da bedava.
AYTEN TEKİN
YORUMLAR
Yazınızı okuyunca aklıma sanal alemde Can YÜCEL'e mal edilen, ancak bildiğim kadarı ile Metin ÜSTÜNDAĞ'a ait olan "Bir delinin mirası" geldi;
"Avşa Adası'nda iki daire, dört üçgen, beş dikdörtgen.
Havada bir bulut,
Bitlis'te beş minare..." şeklinde uzayıp gidiyor. Çok yaratıcı ve çok güzel.
Kapitalist Kültür'de yetiştirildiğimiz için her şey gibi mutluluğu da paraya tahvil ediyoruz. Oysa tanımadığınız bir insana merhaba dediğinizde çok büyük ihtimalle alacağınız olumlu tepki sizi mutlu edecektir. Denemesi bedava!
Ayten Tekin
Yazınızı okuyunca aklıma sanal alemde Can YÜCEL'e mal edilen, ancak bildiğim kadarı ile Metin ÜSTÜNDAĞ'a ait olan "Bir delinin mirası" geldi;
"Avşa Adası'nda iki daire, dört üçgen, beş dikdörtgen.
Havada bir bulut,
Bitlis'te beş minare..." şeklinde uzayıp gidiyor. Çok yaratıcı ve çok güzel.
Kapitalist Kültür'de yetiştirildiğimiz için her şey gibi mutluluğu da paraya tahvil ediyoruz. Oysa tanımadığınız bir insana merhaba dediğinizde çok büyük ihtimalle alacağınız olumlu tepki sizi mutlu edecektir. Denemesi bedava!
VarolT tarafından 1/5/2015 4:52:57 PM zamanında düzenlenmiştir.