- 654 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
BİLİRMİSİNİZ
Hayatta en zor şey nedir bilirmisiniz.
Anlaşılmamak
Ben anlaşılamadım ,yada anlamazlıktan geldi üzenler.Gören gözleri çektiğim acıyı görmeyecek kadar kapanmış bana.Uzun zamandır bir çırpınış ve korku içinde kıvrandım.Yalvardım, Ağladım,konuştum ,anlatamadım.
YORUMLAR
Bir zamanlar bakarken içi gülen gözlerin ,artık boş
bakması nasıldır bilşirmisiniz.peki bunun neden olduğunu
bilememenin daha zor olduğunu.
Haritasını çizdiğiniz insanı ,bir sabah kalktığınızda
tanıyamamanın ne demek olduğunu,yada neden bu hale
geldiğine cevap bulamamanın.
......
Yazınızın yukarıdaki kısmını aldım yoruma yazayım dedim. Çünkü ben de sizin aynen sizin gibi, benzer bir belirsizlik durumunu yaşadım. Kötü bir histir çok çok iyi bilirim. Nasıl bir şey oldugunu ve insanı ne hale soktugunu... Bir gün öncesinden bile değil iki üç saat öncesinden dilinden sevgi sözcükleri damlayan biri iki üç saat sonra ortadan kayboluyor, konusmuyor.. sebepsizce.... işte o belirsizlik, o sebepsizlik hali insanı bir nevi yerin yedi kat dibine sokup. çıkarıyor.. yine sizin tabirle kendini deneme tahtası, yazboz tahtası gibi hissediyorsun bir yerden sonra... o anda da tek yer kalıyor sığınılacak o da Allah'a. Dua edin gerçekleri size gösterecek ve belirsizlikleri ortaya çıkaracaktır. Emin olun mahzun kırık bir gönlü asla geri çevirdiğine şahit olmadım..
Dualarımla kalın inşallah
Yazınız cok etkileyiciydi...
Merhaba Tulay hanim valla yazinizi okurken neler gecti gonlumden de susmayi tercih etti garip gonlum
Size sadece sunu diyim Herseyin hayirlisi uzulmeyin....
Tebrik Saygi ve sevgi ile