- 455 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eğer bir gün kalbini taşıyamayacak olursan..
Eğer bir gün kalbini taşıyamayacak olursan, tevbe ile yıka onu ve kendine gel ey müslüman kardeşim!
Ne gözlerini kapayabilirsin dışarıdaki billboardlara ne kulaklarını tıkayabilirsin küfür dolu sözlere. Ama buna rağmen kalbini günahlardan koruma görevi senin elinde.
Günah okyanusunda boğulmamak elde değil gibi görünüyor. Artık dışarıdan çok içerilerimiz küfür bataklığına dönüşür hale geldi. İnsanın içi kirlendi mi dünya kirlenir...
Toplumu oluşturan fertlerin gönülleri kirlenirse toplum haramları işlemeye müsait bir toplum haline gelir. Evlerimizden dışarıya çıkmak ateşli çemberin içinden atlayıp ateş kuyusuna düşmek gibi bir hal alır. Ki zaten öyle değil mi artık? İstemeyerek de olsa göz kameralarımızla alınan her bir kare kalbimizde bir kasvet oluşturuyor. Ne hislerimiz yerli yerinde kalıyor sonra ne de mantığımız. Olayları doğru bir düzlemde değerlendiremiyoruz. Kalbimiz ağırlaşıyor fena halde. Bir avuç samimiyet de haliyle kirlere bulanmış bir kalbe ağır geliyor.
İyilik yapmak artık bir lüks. İyiliğin yapılabilmesi için özel videolar bile çekiliyor. Çiçeğe su veren adam, çocuklara para veren adam sosyal medyayı bir süreliğine meşgul ediyor ve gözlerimiz yaşarıyor. Eğer bu videoları izleyip gözlerimiz yaşarıyorsa iyilik bizden baya bir uzaklaşmış demektir. Ya hiç iyilik yapmıyoruz ya da uzun zamandır iyilik yapmıyoruz demektir.
İnsan özüne dönerse orada rabbini bulur. Rabbini bulan her şeyi bulur..
Eğer bir gün kalbin bedenine ağır gelirse anla ki onu yanlış yerlerde büyütmüşsün. Yanlış sevdalarla, yalancı dünya ile ve sana gerekmeyen şeylerle doldurmuşsun.
Ve bir gün taşıyamayacak olursan.. tevbe ile yıka kalbini. İnan hafifleyecek kalbin ve ruhun.
Meryem Gümüş Kurşun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.