EE PEKİ NEDEN
Atılan her bir adımın nefesi..
Mutluluk, gençlikte beklenmedik şeylerde, yaşlılıkta ise alışkanlıklarda aranır. P.Courty
Mutluluk öyle bir şeydir ki serin havanın semaya rüzgarını vurup geçmesi gibi bir anda esip geçer mağrifettir yakalamak.. Bir anda çok çok mutlu olabilirsiniz ama bir o kadarda hızlı bir şekilde bütün ümitlerinizi yıkıp geçebilirsiniz yada ezip geçebilirler..İşte çoğu zaman bu mağrifeti konuşturmak lazımdır ..
Bence mutluluk alışagelmiş bir şey değildir ya o yüzden ne kadar mutlu olursanız olun bir anda hiç beklemediğiniz bir haberle veyada beklenmedik bir durumla yıkılabilirsiniz duygularınız çöküş yaşıyabilir Bundan dolayı devamlı mutluluğa bünye alışkın değildir. Bunun için çok rahat bir şekilde mutsuzluğu üstümüze çekebiliyoruz insanoğlunun en kötü ve en belirgin özelliğidir bu,hangi bir şey bizim kollarımıza atılmıştırki..
İş sahibi olmak için çalışmak zorundasınız,yemek yapmak için zamanınızı ayırmak ve emek harcamalısınız boğulmamak için yüzmek zorundasınız ve daha neler neler işte bakın her şeyin bir’anası’vardır başı vardır.İşte bizimde bu başlangıcı yakalamamız lazım vücutta baş nasılsa insanda da mutluluk ve pozitiflik ana unsurdur Hep mutlu olamayız tabiiki ama elimizden geldiğince.. kayıkta kürek çekercesine kolları sıvayıp güçlü bir şekilde yol almalıyız Batmamak için en azından büyük bir güçle çaba harcıyarak yola koyulmalıyız
Şu anda gözlerinizi kapatın kendinizi hayal edin ölmek üzeresiniz ve son anlarınız dahada gelemiyoruz neticesinde bu dünyaya ah vakit olsa daha neler yapardınız değilmi? Sevdiklerinizi öpmek isterdiniz onlarla dertleşmek yada gezmek eylenmek heleki kaybedilecek bir şeyin o anki hazzı,tadı sizi mahvederdi hep kalmak isterdiniz.
Sevdiğiniz bir mekandan tadını alamadan bir çoğumuz ayrılmak zorunda kalmıştırız bunun acısını en iyi bilenlerdenim Keşkeler başlar,son vedalar edilir,ağlaşılır ve ayrılırsınız ama bir daha görecektirsiniz bunun verdiği duyguyla canlanırsınız ve kendinizi teselli edersiniz Ama hadi bakalım ölüm geldi.. bir daha asla gelemeyeceğinizi acısıyla tatlısıyla bir hayat daha süremeyeceğinizi görüyorsunuz değilmi? Şimdi geri dönüp bakın ne yaptınız senelerce çalıştınız,okudunuz,v.s doydunuz mu peki? yaşadınız mı? doya doya hepimizin genel cevabı hayırdır ee peki neden?
Bize bu şans verilmiştir hepimiz gayretliyiz hırslıyız iş de çalışıyorsunuz dönün birde kendiniz için çalışın seviyorsunuz dönün birde kendinizi sevin şevkat ediyorsunuz sevdiklerinize ee dönün kendinizede edin çiçekler atın başkalarına yapabiliyorsanız bu yeti kendinizdede bulabiliyorsanız ki eminim buluyorsunuz.Hadi şimdi bunları kendinizede yapın
Hayat çok kısa.. tadına varın bastırıp buruşturup bir kenarda saklamayın mutluluğu
ve çok geç olmadan sevdiklerimizle güzel günler geçirin kimseyi bile bile kendimizden soğutmayın ’Ne incinelim ne incitelim’ çünkü hayat çok güzel çünkü bu hayat yaşanmaya ve yaşamaya değer.. biraz gayret edin bakın bunun verdiği haz sizi ne kadar da mutlu edecektir haydi koyulun yola =))
YORUMLAR
Bize bu şans verilmiştir hepimiz gayretliyiz hırslıyız iş de çalışıyorsunuz dönün birde kendiniz için çalışın seviyorsunuz dönün birde kendinizi sevin şevkat ediyorsunuz sevdiklerinize ee dönün kendinizede edin çiçekler atın başkalarına yapabiliyorsanız bu yeti kendinizdede bulabiliyorsanız ki eminim buluyorsunuz.Hadi şimdi bunları kendinizede yapın...
Çok haklısın ''hayat herşeye rağmen yaşamaya değer''...
Allâhın emaneti bize canlarımız, onu en güzel şekilde yaşatmak ve korumak da görevimiz.Güzel bir yazı okuduk kaleminizden...
Sevgi ve selâmlarımla...
Hayat çok kısa.. tadına varın bastırıp buruşturup bir kenarda saklamayın mutluluğu
ve çok geç olmadan sevdiklerimizle güzel günler geçirin kimseyi bile bile kendimizden soğutmayın ’Ne incinelim ne incitelim’ çünkü hayat çok güzel çünkü bu hayat yaşanmaya ve yaşamaya değer.. biraz gayret edin bakın bunun verdiği haz sizi ne kadar da mutlu edecektir haydi koyulun yola =))
AVUÇLARIMIZDA BİR KUŞ ÜRKEKLİĞİNDE OLAN MUTLULUĞU SIKI VE NARİN KORUMALIYIZ.
Yazarı ve yazısını kutluyorum, öyle doğru ve realist kaleme alınmış ki okunmalı mutlaka.
Kutluyor, başarılar diliyorum genç kaleme.
Sevgiyle.
Olgun Ekinci tarafından 6/17/2008 11:48:35 AM zamanında düzenlenmiştir.