- 885 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"ŞİMDİ ŞÜKÜR ZAMANI"
“ ŞİMDİ ŞÜKÜR ZAMANI”
Milli Takımın Çekoslavaya takımıyla maçı var.Çocuklar yerinde duramıyor.Mecburen ,bizde, çocukların maç seyretmelerini engelleyecek gücü kendimizde bulamıyoruz.Bazı arkadaşlar milli maç ta seyredilmez mi? cinsinden ,hafifte eleştiri kokan bir edayla, içlerinden yüzüme karşı eleştiriler getirebilirler.Durumumu arzedeyim efendim.Bizm büyük delikanlı ( bedirhan)spor yaparken parmağını kırdı, biraz ağrı var.Ameliyatı iyi geçti.Fakat uyuması gerkiyor.Mehmet Zahit maç konusunda daha hassas fakat uykuya dayananamamasına rağmen inatla direniyor.Mahmut Esat ikibuçuk yaşında.Üçüncü oğlum.Haytımda hiç galata saraylı olmadım fakat o gün ne hikmetse lila giyimde, HARU ARSLAN ın dükkanından, arka tarafında ARDA yazan bir forma alıyorum.Belki de çocuğun " baba bak galeta" şeklindeki haykırışları etkili olmuştur.
Maç başlamak üzere bir fırtına ,bir tufan değme gitsin.Bizim uydu yerinden oynamış.Maç izlenmeyecek diye herkesin suratından düşen bin parça.Neyse ki babalık aşk ve dirayetiyle bir hamlede çatıya çıkıp antene hafif dokunuş yapıyorum.Anten aynen ayna mubarak.
Maç başlıyor,keyif yok.Telaşlanıyoruz.Sonra o koca adamın kafa golü ağlarımızla buluşuyor.Herkeste bir tedirginlik.Bu iş bitti diye düşünüyoruz.Fakat Allahtan umudun kesilmeyeceğini söylüyoorum çocuklara.Bu arada Bedirhan ve Mahmut Esat Galata Saray formaları içerisinde evde ayrı bir hava estiriyorlar.Mehmet Zahit ve ben fenerliyiz.DURUM İKİ İKİ.
İkinci yarı başlıyor.VE peşpeşe üç gol.İnanmış olmanın getirdiği başarı.Doksan dakika bitmiş, çocuklarda hala maçın ilk dakikasındaki istek ve arzu var.İmreniyorum.
Spiker Nihattan sonra ARDA yı çağırıyor yanına.Çeşitli sorulardan sonra " Bu gece ne yapacaksınız" şeklinde bir soru yöneltiyor.ARDA ; geçmişte; avrupa takımlarından dörttten az gol yediğinde bunu başarı kabul edip barlarda ve meyhanelerde sabahlara kadar dolaşan eski tip futbolcuların aksine "şimdi şükretme zamanı, Allaha şükr edeceğim" diyor.O an gözlerimden yaşlar boşandi.Ağlamanın bu kadar tatlı ,bu kadar lezzetli oalcağını bilemezdim.
Ve aklımdan bir çok soru geçiyor: Acaba bu söz laikliğe aykırı bulunularak Arda milli takımdan atılırmıydı.Yoksa bu söz sekuler hayatı ortadan kaldırmaya yönelik bir girişim sayılıp milli takıma kapatma cezası verilirmiydi........
Karar vericilerden ve bu ülkenin iyiliğini düşündüğünden şüphe etmediğim tüm büyüklerimden bir istirhamım olacak: LÜTFEN BU MİLLETİN ÖNÜNDE ENGEL OLMAYIN. Bütün samimiyetimle söylüyorum , bu ilkenin çocukları dünyayı imar ve inşa edecek istidat ve kaabiliyetteler.Allah bu insanlara ku özelliği vermiş.
Aydınlık bir gelecek umuduyla herkesi selamlıyorum
MUSTAFA BOLAT [email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.