- 396 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ TÜRKİYE!!!!
Ülkemde son zamanlarda hakim ve yargıç görevden alınarak yargı ve hukuk kontrol altına alınıyor. Türkiye’de yapılan yolsuzluklar ve usulsüzlük uygulaması sırasında, Türkiye’de siyasi,idari,hukiki ve toplumsal alanlarda yaşanan değişimlere neden oluyor.Yapılan hukuksuzluklar,yolsuzluklar,haksız para transferleri...gibi durumların sonucunda,bedel olarak huzur ve güven kaybı olduğu gibi, tüyü bitmemiş yetimin hakkkı olan milli sermayenin,özel-mal-mülk,menküllerin kendi ve yakın dost,akrasının(vb) menfaati için harçanıyor. Zengin olma hırsıyla sinsice planladıkları ve gaddarca uyguladıkları bir darbedir ve daima hukuka,demokrasiye ve masumhalka indirilir. Darbenin hiç bir masum gerekçesi de yoktur olamaz! Mutlaka zülüme icra edilir. Zulüm bir tecavüzdür ve haksızlıktır.Ne mutlu bize,ne ölümden neda hapisten korkmuyan yürekler,kalpler ve değerli yazarlarımız var,geçmişde olduğu gibi olmayacak üstü örtülemiyecek bu yolsuzlukların,hukukuksuzlukların.
"Kendilerini dinine,ülkesine ve bayrağına adanmış insanlar bir gün herkese, “Neredeydin?” diye soracaklar.Masum insanlara terörist damgası vurulurken neredeydin?.. Meydan meydan hakaretler yağdırılıp iftiralar boca edilirken neredeydin? Müesseseler kapatılırken neredeydin? Bayrağımızı dünyanın dört bir yanında dalgalandırıp değerlerimizi temsil edenler ülkeye sokulmazken neredeydin?"(SÜLEYMAN SARGIN)
Aziz Lorci
ERZURUM MERKEZ KÜTÜPANESİ YAZAR-ŞAİR