- 282 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OKUMAK
OKUMAK…
EVET, OKUMAK VE ÇOK OKUMAK HER ŞEYİ BİLMEK VE ÖĞRENMEK ÖĞRENDİĞİNİ UYGULAMAK BİLMEDİĞİNİ ARAŞTIRMAK ANLAMINA GELİR.
BİLEN VE DÜŞÜNEBİLEN BİR İNSAN HERKES İÇİN OKUMAK BAŞIBAŞINA VAZGEÇİLMEZ BİR İHTİYAÇTIR.
BİZ HER NE KADAR OKUMAYİ YETERLİ BULSAKTA, OKUMAK HİÇBİR ZAMAN YETERR SEVİYESİNE ULAŞMAZ, ÇOK OKUMAK ARAŞTIRMAK VUCÜDA MASAJ YAPAR GİBİ BEYNE MASAJ YAPAR.
İNSAN VE HAYVAN İKİSİDE CANLI AMA İNSANI HAYVANDA AYRINAN DÜŞÜNEBİLME ÖZELLİĞDİR, DÜŞÜNEBİLEN HER İNSAN OKUMALI,
YÜCE ALLAH BİZE PEYGAMBER EFENDİMİZ HZ MUHAMMED (S.A.V)‘E İLK VAHİ İKRA YANİ OKU OLMUŞTUR.
İKRA(OKU )SADECE KURA-I DEĞİL HERŞEYİ OKU DEMEKTİR.
HİÇ BİRİMİZ YÜCE ALLAHI GÖRMEMİŞİZ VE YÜCE ALLAH HÂŞÂ HİÇ BİRİMİZLE BİRE BİR KONUŞMAMIŞTIR. AMA ALLAH KENDİNİ BİZE YAZIYLA ANLATMAKTADIR OKUYAN BİLİR, BİLEN ALLAHI TANIR.
AKSİSİ EKSİK KALIR.
TARTMAK, KIYASLANMAK, KONUŞMAK ANLAMAK VE DÜŞÜNMEK İÇİN OKU.
OKUMAYİ SEVMEK, HAYATİ CAN SIKICI SAATLERİ, GÜZEL SAATLERLE DEĞİŞTİRMEKTİR.
BENİM İÇİN OKUMADAN GEÇEN BİR GÜNÜ GÜNDE SAYILMAZ
OKUMAK SIRDAŞIM
OKUMAK YOLDAŞIM
OKUMAK ARKADAŞIM
OKUMAK, YALNIZ VE EKSİK KALAN YANIM’IN TAMAMI.
NE KADAR OKURSAM OKUYAYİM HER YENİ OKUYUŞUMDA BİLGİSİZLİĞİMİ AÇIKÇA GÖSTERMESİ OLUYOR.
HAVYANI BAĞLAYAN İP’SA İNSANI BAĞLAYAN OKUYAN BİR DİLDİR.
VUCÜT İÇİN EKMEK, SU İHTİYAÇTIR.
AHİRET İÇİN, NAMAZ VE İBADET İHTİYAÇTIR.
ANLAMAK, ANLATMAK, ANLAŞMAK İÇİNSE OKUMAK İHTİYAÇTIR.
İHTİYAR BAHÇIVAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.