HOŞÇA KAL,,,
HOŞÇA KAL
Hayatımız boyunca kim bilir kaç defa kullanırız bu kelimeyi; HOŞÇA KAL.
Bazen sadece bir hoş kalmayı dilemektir, bazen bir vedanın en yalın ama bir daha hiç buluşmamanın kelimesidir; HOŞÇA KAL.
Bir gideni, bir de kalanı vardır tek bir kelimede en az iki kişiyi barındırır bir HOŞÇA KAL.
Kimi zaman bir damla gözyaşı ile birlikte dökülür dudaktan,
Kimi zaman ise en büyük sessiz çığlıktır yürekte bir HOŞÇA KAL.
Hoş mu kalınır yoksa kalan en beter halde midir, yaşayanın bildiği bir sorunun en acı emir kipidir bir HOŞÇA KAL.
Kaç kişi tarafından hoşça kalmanız dilendi? Kaç kişinin hoşça kalmasını dilediniz?
Kaçı tekrar dönüp girdi hayatınıza ve siz kaçı için ardınıza bakıp düşündünüz, hoşça mı kalmıştır diye?
HOŞÇA KAL !
Kalabilenlerin ödülü, kalamayanların zehridir sevdiğinin dudaklarından dökülen her bir hoşça kal.
Dönüp bir bakın ardınıza, yaşınız kadar yaşanmış yıllarınıza, yaşanmışlıklarınıza,
Yolculadıklarınıza, kayıplarınıza, kazanımlarınıza, gelenlerinize, gidenlerinize,
En çok da kendinize, durduğunuz kaldığınız yaşadığınız soluduğunuz duraklarınıza…
Kaçı hoş kaldı? Ne kadar hoş kaldınız, hoş kalmanızı isteyenlerin gerisinde bıraktığı bir silik anı olarak siz?
Belki fark edeceksiniz, aslında umurunuzda bile değil hoş kalmasını isteyip de vedalaştıklarınızın ne halde oldukları? Temenninizin hayata geçip geçmediği..
Belki fark etmeyeceksiniz bile, aslında gidişiniz gittiğinizin hayatındaki en iyi hoşluktu ve siz gidişinizle o insanın hayatındaki en güzel hoş olansınız…
Acı değil mi? Farkında olmadıklarınızın bir zamanlar sizin en büyük farkınız olmasını fark etmeniz!
Hoş bırakın geride kalanlarınızı. Geldiğiniz gibi güzel gitmesini bilin. Bilin ki ağzınızdan çıkan bir hoşça kal hakkını verebilsin bıraktığınız ve noktaladığınız sonun cümle noktasında.
2014, en büyük HOŞÇA KAL’ım sana. Çok şey yaşattın bana, sayfalarında altı çizili nice cümleler, nice şiirler ve şiir tadında nice yaşanmışlıklarla.
Hak ediyorsun sonuna kadar en güzel HOŞÇA KAL’mayı.
Getirdiklerinle de götürdüklerinle de canın sağolsun.
Ve siz yüreği güzel olan insanlar, HOŞÇA KAL’ın!
Mutlu Yıllar ( Esra Cevik)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.