- 864 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞUM KONTROLÜ İHANETİ Mİ? YA ÖTEKİLER?
kalin ]Sizler belki de ilk kez duyuyorsunuzdur "Bu ülkede yıllarca bir doğum kontrolü ihaneti yaptılar ve neslimizi kurutma yoluna gittiler" sözlerini o bakımdan da hele de Cumhurbaşkanımızın ağzından duymak çok şaşırtmıştır sizleri. İşin doğrusu ben de şaşırdım. Çünkü bu sözün aynısını 1985 yılında bir başka ağızdan duymuştum.
1985 yılında Bu gün il olan, o zamanlar Siirt ilimize bağlı bir ilçe olan Batman’da görev yapmaktaydım. O sene bir genel nüfus sayımı yapıldı. Biz öğretmenler de sayım memuruyduk tabii ki (Her zaman olduğu gibi)
Elimde sayım evraklarıyla bir evin bahçe kapısını çaldım. Kapıyı küçük bir çocuk açtı. Evin küçük bahçesine girdiğim anda bir baktım adeta çocuk bahçesi. Çeşitli yaşlardan bir sürü çocuk var bahçede. Evin kapısına yaklaştığımda üzt kattan tanıdık bir ses geldi ‘’ Hocam yukarı çık buradayım’’ Kafamı kaldırdım ki bizim okul personelinden biri.
Merdivenlerden üst kata çıktım. Hoş beşten sonra abi dediğimiz bu adam bana kaçak çay ikram etti. Çayın verdiği keyif ve okuldaki samimiyetten dolayı rahat rahat sordum:‘’Abi maşallah bu çocukların hepsi senin mi?’’ Abi gururla göğsünü kabarrtı:’’ Evet hepsi benimdir’’ Tekrar sordum ‘’ Allah bağışlasın. Kaç tane bunlar böyle?’’ Abi ‘’ On üç tane’’ dedi. Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı. ‘’ On üç tane mi? Kaç tane eşin var senin?’’ Abi başladı gülmeye ‘’ Yok hoca yok..Benim sadece bir tane eşim var. Yani çocukların hepsi bir tek anneden’’ Daha da şaşırdım ve samimiyetimize güvenerek sordum ‘’ Abi yazık değil mi kadıncağıza, on üç tane çocuk doğuran bir kadın ne olur? Haydi nasıl bakacağını düşünmüyorsun bari kadıncağızın sağlığını düşünseydin. Doğum kontrolü denen şeyi hiç mi dumadın yahu?’’
Abinin gözleri kısıldı birden ve aynen şu cümleler çıktı ağzından ‘’ Hoca Hocaa..Bu Türkler doğum kontrolü diye diye neslimizi kurutma yoluna gidiyorlar. Sen bunun farkında değil misin?’’
O nüfus sayımı günü hangi eve gittiysem evlerde altıdan aşağı çocuğa sahip olan bir tek aile yoktu. Pardon…Bir iki tane dışarıdan gelmiş bizim gibi memur olan aile vardı. Onlar ‘’ Yapabileceğin kadar değil, bakabileceğin kadar çocuk’’ prensibine uygun olarak ikiden fazla çocuk yapmamışlardı.
2015 yılına geldiğimizde yani 1985 nüfus sayımından yaklaşık otuz sene sonra bizim abinin sözlerinin aynısını ama bu sefer oldukça farklı bir bir ağızdan, Ülkenin Cumhurbaşkanının ağzından duymak bana oldukça ilginç gelmişti.
Otuz sene önce biz Türkler ‘’ Doğum kontrölü ‘’ diyerek Kürtlerin neslini kurutma yoluna gitmişmişiz. Otuz sene sonra ise Devletin Cumhurbaşkanı ‘’ Doğum kontrolü diye diye neslimizi kurutma yoluna gittiler’’ diyor.
Cumhurbaşkanının daha önce söylediği ‘’ Her aileden en az üç çocuk istiyorum’’ Sözleri de aynen bu gün söylediği ‘’ Doğum kontrolü diye diye neslimizi kuruttular ‘’ Sözü gibi çok tepki almıştı. Pek çok insan bunu insanların yaşama hakkına bir müdahale olarak görmüşlerdi. Hatta taraftarları bile anlayamamışlardı. Öyle ya 80 milyona yaklaşan nüfusu ile artık kendi kendini besleyebilecek yedi ülkeden biri olma özelliğini çoktan kaybeden Türkiye’de bu kadar çok nüfusa ne ihtiyaç vardı?
Biz Türkler bunu anlayamadık. Özgürlüğümüze müdahaleden tutun da gündemi saptırmaya kadar her türlü yorumladık. İşin ilginci Türklerin okuyamadığı bu mesajı bölücü olan Kürtler oldukça net okudu ve onlardan biri olan Sabahat Tuncel ‘’ Ey Başbakan…Kürt meselesini, Türk nüfusunu arttırarak çözeceğini mi sanıyorsun?’’ Mealinde bir konuşma yaptı.
Sabahat Tuncel ve diğer bölücü-ayrılıkçı Kürtler bu gün de buna benzer açıklamalar yaparken bakalım Türkler neler yapıyorlar ya da Cumhurbaşkanının bu mesajını nasıl yorumlamışlar:
İsimlerle mahkemelik olmamak için yorum yapanların isimlerini yazmadan sadece numara vererek yazacağım.
1- Doğum kontrolleri 1950 de başlamış olsaydı Tayyip diye bir sorunumuz olmıyayacaktı
2- Herkes bilsin ki;haftalık sevişme sayısı ve saatleri kanunla belirlenecektir.
3- Eh buna da pek bir sey kalmadi yani?
4- haftalık mı, haftada bir olsa yılda 52 eder, yılda 2-3 neye yetmiyor. sevişmek olmaz, sadece üremek ve çoğalmak için olmalı.. :)
5- AYNI HİTLER..
HİTLER SARIŞIN MAVİ GÖZLÜ NESİL İSTİYORDU. BİZİMKİ KİNCİ, DİNCİ, MEZHEPÇİ, TERÖRİST GENÇLİK İSTİYOR. HİTLER BUNUN YANINDA MELAİKE KALDI...
6- hitler çok iyi bir lider ve komutandı. asla tayyiple karşılaştırılamaz. sadece savaşı kazanamadığı için günah keçisi oldu o kadar. savaşı kazansaydı müttefikleri katliam yaptı olarak bilecektik, şu an tersini biliyoruz o kadar...
7- Hitler bile halkına bu kadar karışıp zulüm yapmamıştır
8- ey prezarvatif haddini bil yoksa bildirecekler :))))))))))))))))))))))))))))))
9- Cambaza bak cambaza..Yüce divan oylaması ne durumda :))
10- Yolsuzluklara prezervatif olmak vatanperverlik mi?
11- Yahu bunun etrafinda aklını başına topla, abuk sabuk konusma diyecek hic kimse yok mu? Turkiye’den gectik dünyaya MASKARA ediyor kendini bu uslubuyla ve sozleriyle.
12- Sanirsiniz ki Sy. CB kendisi her yil bir Cocuk yapmis. Peki neden bunca yildir sadece 4 cocuk yapmis ?
13- Cahilligine gelmis ve prezervatif/dogum kontrol haplari falan kullanmislardir. Simdi devir degisti. Ustelik ORT BAS EDILAECEK O KADAR DA YOLSUZLUK VAR, YENI GUNDEM LAZIM.
14- İmamın dediğini yap, yaptığını yapma felsefesi.
15- Belki de yapamamıştır, yaşı geçiyor artık!
16- Bir insan sınırlarını bilmez de her şeye burnunu sokmaya kalkışırsa sonunda saçma sapan, yalan yanlış, ipe sapa gelmez ve üstelik komik şeyler söylemeye başlar!..
17- Benim dikime kimse karışamaz arkadaş !
18- bu adam yakında kıyakçılıkta yapacak.
kıyakçı:atları çiftleştirirken yardım eden kişi.
19- CB tarihe bir baksın. Anadolu da insan nesli Cumhuriyetten önceki dönemde kurutuldu. 8. yüz yıl da 8,5 milyon olan nüfus 1920 de on milyondu. Yani 1200 yıl da iki milyon arta bilmişti. Halbuki 90 yıllık Cumhuriyet dönemin de 7,7 misli nüfus artışı oldu. Bu gerçeği bile görmezlikten gelmek cehalet mi art niyet mi?. Hem sermayenin %77 sini nüfusun %10 una verip, geri kalan %23 le yetnmek zorun da kalan %90 a çoğalın demek hangi akla hizmet. Her halde yoksul ne kadar çok olursa makarna kolilerine kömür torbalarına dua eden o kadar çok olur diye düşünülüyor.
20- - Ey erkekler ! artık dikiniz de uzaktan kumandalı oluyor.Bilesünüz.
21- adam resmen sıyırmış darbeyle yatıp darbeyle kalkıyor ve esas darbeyi TÜRKİYE CUMHURİYETİNE kendisi yapıyor.
22- Yurt disinda bana "sizin baskaniniz biraz sey galiba...yani olgunlasmamis...cok zaman bir ergen gibi davraniyor..." diyen arkadasima verecek cevap bulamadim, iyi mi? Adam hakli ben diyeyim? Dosdogru soyledi iste.
23- Erdoğan,doğum kontrolü yapmayın,salın çayıra mevlam kayıra diyor!
24- Yav kardeşim sizin aklınız fikriniz milletin apış arasına mı çalışıyor ya, sizler ne ahlaksız insanlarsınız ya.
25- Eyyy millet eğer doğacak çocuk gelecekte hırsız olacaksa doğurun, dürüst olacaksa kürtajla aldırın, yeni Türkiye’de acilen hırsız neslin artması gerekiyor. Bugün ki komisyonda hırsızların yüce divana sevki oylamasında gündem değiştirmek için zırvalamak gerekiyordu ve zırvalandı. Çık artık milletin yatak odasından, ebemisin, doğum uzmanımısın, jinekologmusun ?
26- para kalmadi ekonomisi islemiyor çocuk yapmak para ister o da kalmadi faiz lobisine vatandasi satti.
27- Bu çıkışları on iki yıldır yapmıyordu, yeni mi aklı başına geldi? Yoksa eskiden korkaklığından mı söylemiyordu? Delikanlı olsa on yıl önce söylerdi bunları! Herkesi satın almış adam, kabadayıyım sanıyor kendini.
28- • Bu adamlar milletin yatak odalarına nöbettici koyar, doğum kontrolü yapıp yapmadığımızı dahi kontrol ederler. Bunlar bu kadar ahlaksız insanlar.
29- Doğanların işi alı varmı yok süründürmek içinmi kontrolü bırakacaklar vede kimseyi ilgilendirmez herkes bakacağı kadar cocuk yapar
30- ’- Adam elinden gelse erkeklere de doğum yapın diyecek.’en hoşuma giden bu oldu.:))))) GÜNDEM İŞTE BÖYLE DEĞİŞİR.
31- Bir orası kalmıştı
32- Allah Allah,kendisinin neden 4 çocuğu var?!
33- esas kendi çocukları vatan haini.3 çocuğu olan evladı yok.
34- Ayol yine kime celallendiniz böyle? Çocukları korkutuyorsunuz!
35- ülkeye en büyük ihaneti seni secmekle yaptik Recep
36- Cumhurbaşkanının, yeni evlilere tavsiyeler diye bir broşür hazırlayıp tüm nikah dairelerine dağıtmasının isabetli olacağı düşüncesindeyim.. Her nikahın şahidi olamayacağına göre diğer evlenenleri tavsiyelerinden mahrum etmemiş olur, diye düşünüyorum. Bilmem , bu önerim,konuşmalarında bir azalma sağlar mı ? Zira konuşmaları ve tavsiyelerini sürekli dinlemek artık baygınlık verecek düzeyi aşmış bulunuyor.
37- Çocuklarımızın gözüne sokar gibi bu ne laf yahu?Haya veya edep diye bir ahlak kriteri ve seviyesi vardı.bazılarında o da kalmamış.
38- "Halo prezervatif, cekil ordan her seye burnunu sokyorsun"
39- YAKINDA BİR ÜREME ÇİFTLİĞİ KURACAK BAŞINDA KENDİ DURACAK NESLİNİ KURTARACAK. BUNUN İÇİN ÇALIŞMALARA BAŞLAMIŞ.
40- "Ecdadimizin kökünün kurumasi icin bu dogum kontrol yöntemlerini ülkemize paralel yapi getirmistir " diyecek yakinda.. hatta kondom firmalarinin fetoyla alakasi var ordan rant ceviriyolar derse hiç şaşırmam... eyyy prezervatif ülke gundemine de oturdun ya..
41- bana biat edecek ..bol bol koyun doğurun diyor .
42- kenan mervan 12 eylülde prezvatif dağıtıyordu,2014 yılı RECEP YASAKLIYOR
Sadece kırk iki tanesini aldım. Daha pek çok yorum var bu ve benzeri.
ŞİMDİ ZURNANIN ZORT DEDİĞİ YERE GELELİM:
Yukarıdaki yorumları yapanların büyük çoğunluğunun başka sitelerde Kürtlerin hızla artışı ile ilgili olarak yazdıkları: ( Bazı küfürlü yazılar için okuyucuların affına sığınıyorum)
1-dogurmuyorlar sıçıyorlar orspunun dölleri köpek gibi kısırlastıracan orospuları aslında…
2-her 1 kadından 10 tane çocuk çıkıyo amk. karınca sürüsü gibi ürüyo orospu evlatları.
3-tavşan gibi …na koduklarım… Her yaz 3er 5er çoğalıyolar.
4-kedi köpek gibi ürüyorlar amk cahilleri. çocuğu yapıp yapıp sokağa salıyorlar. yemin ederim köpekler yavrularına bu mallardan daha çok değer veriyor.
5-peki bu kürt karılarının kendilerini becertmekten başka bi işleri yokmu ,20 çocuk yapıyor bir kürt karısı.
6-ben kürt bir kenar mahallede oturuyorum, evde kafa dinlemek mümkün değil 50 tane çocuk sokakta ciyaklıyorlar amk sanki biri sürüsünü meraya salmış. ayrıca gider birine tokat atarsın, bütün şehiri ayağı kaldırırlar olay aşiret kavgasına döner.
7-kalkmıyorlar kadınların üstünden .
8-kürt karılar sadece doğurmak için var. yetişkin bir kürt karısı en az 7 tane veled-i zina doğurabilmektedir.
edit: @10 panpa benim de öle bi mahallede bi tanıdığımın atölyesi var. geçen yanına gittim kürt çocuklarının sesleri makina seslerini bastırıyor.
9-kürtler birer it gibi çoğalıyor bunların erkeklerini kısırlaştırmak gerek yoksa birkaç yıl sonra kendi vatanımızda azınlık durumuna düşüceğiz
10-Kürtlere soykirim sart, hemde en kisa zamanda, ya da dogal kosullarla gebermeleri lazim, yani kan davasi, namus davasi, asiretler arasi kavgalar, toprak davasi.
Ben herşeyi anlayabiliyorum da bir taraftan Kürt erkeklerini kısırlaştırmaktan bahsederken, Kürtlerin hızla çoğalmasına ‘’Tavşanlar gibi ürüyorlar yorumunu yaparken öte taraftan ‘’ Bu ülkede yıllarca bir doğum kontrolü ihaneti yaptılar ve neslimizi kurutma yoluna gittiler" Diyen bir Cumhurbaşkanına ‘’ "Halo prezervatif, çekil oradan her seye burnunu sokuyorsun" diyebilmeyi anlayamıyorum.
Türk kadınına ‘’ En az dört tane doğurun ‘’ Diyen Cumhurbaşkanını Hitlere benzetenlerin Kürt kadınları için ‘’ Köpek gibi kısırlaştıracaksın orospuları’’ diyebilmelerini de anlayamıyorum.
Hele hele de bir taraftan ‘’ ’- Adam elinden gelse erkeklere de doğum yapın diyecek.’ Diyen bir kafanın daha sonra ‘’Kürtlere soykırım şart yoksa birkaç yıl sonra kendi vatanımızda azınlık durumuna düşüceğiz’’ diyebilmelerini hiç mi hiç anlayamıyorum.
‘’Kürtlere soykırım şart’’ diyen kafaların ‘’Ermeni soykırımı diye bir şey yoktur’’ demelerini ise artık iğrenç buluyorum ve böyle kafaların olduğu bir ülkede Ermeni soykırımı diye bir şeyin olmamış olduğuna inanmak bana artık zor geliyor.
Peki bu ülkede doğum kontrolü diye bir ihanet var mı?
Vallahi öyle ihanetler var ki ona sıra gelmez bile. Mesela şöyle bir şey:
CHP Sakarya Milletvekili Engin Özkoç, TBMM’de çözüm süreci ile ilgili yapılan Gizli oturum kayıtlarını açıkladı. Özkoç, PKK’nın süreçteki 6 talebini açıkladı. TBMM Genel Kurulu’nda, 20 Ekim 2011′de AKP, CHP, MHP ve BDP’nin “terör” konusunda verdiği genel görüşme önergelerinin öngörüşmeleri için kapalı oturum yapıldı. “Terör” konulu genel görüşme için yapılan kapalı oturum ise 26 Ekim 2011′de gerçekleştirildi. Kapalı oturumda görüşülen konuların 10 yıl içinde açıklanması suç sayılıyor.
Ancak CHP Sakarya Milletvekili Engin Özkoç, Bugün TV ekranlarında canlı yayında Meclis’teki o görüşme hakkında çok çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Engin Özkoç, yapılan gizli oturumda dönemin BDP Grup Başkanvekili’nin çözüm süreci ile ilgili taleplerini 6 madde halinde açıkladı.
İşte canlı yayında o açıklanan maddeler:
1- Türkiye’nin 25 eyalete bölünmesi.
2- Öcalan’ın serbest bırakılması
3- Özerklik koşullarının gündeme getirilmesi
4- Eyalet başkanlarının TBMM’ye getirilmesi
5- Özerklik hakkının saklı olması
6- Her eyaletin kendi özerk güvenlik güçlerinin olması.
Gizli oturumdaki konuları açıklayan Özkoç, “Ben bunların suç olduğunu biliyorum ve kendi isteğimle açıklıyorum. Ama ben Meclis’te ettiğim yemine sadık kalmak için bunları açıklıyorum ve Türk milletine verdiğim sözü yerine getiriyorum” dedi.
Evet…Meclisteki tüm siyasi partilerin katıldığı bir gizli oturumda tüm bunlar konuşuluyor. Göreve başlarken ‘’ Türkiyenin bölünmez bütünlüğüne sadakatle bağlı kalacağıma’’ Diye yemin eden milletvekillerinin tamamı ses çıkarmıyor. Ancak bir tanesinin üç sene sonra yaptığı yemin aklına geliyor ve millete açıklıyor…
Böylesine bir ihanet varken ben kendi hesabıma ‘’ Doğum kontrolü ihanet midir, değil midir kafa yoracak durumda değilim. Kafa yoranlar da bulmuşlar çareyi zaten:’’Türk Nüfusunun yatak odasına karışma, Kürt nüfusa ise soykırım…’’ O konuda bana laf düşmüyor.
YORUMLAR
Hocam bu terim bir kere yanlış.Bunu düzeltmek lazım.Ne demek "Doğum Kontrolü" ...
Ne saçma bir ifade ,siz doğum olayı vuku bulunca kontrol ediyorsunuz sanki...Veya doğum artık olacak,yani hamilelik gerçekleşmiş bir vaziyetiifade ediyor.
Aslında bu ifade "doğum kontrolü" olmaması lazım.Bu doğuma sebebiyet verecek eylemin (hamileliğin) engellenmesi manasında " şeyin kontrolü" olması lazım.
Olduktan sonra neyin kontrolü oluyor.
selam ve saygı ile Hocam
sami biberoğulları
Doğan doğmuş, çıkan çıkmış, neyi kontrol ediyorsun?
Maksat hamile kalmayı kontrol etmek. lakin o da oldukça zaor. Lazın dediği gibi. O an geldiğinde bütün Trabzoni doyuracabilecek mişim gibi hissedeyrum kendimi)))))) ( Fıkrayı bildiğini düşünerekten yazmadım. ))
Selam ve sevgilerimle.
'Malum koro' hep böyle, değil mi, hocam?...
İlkesiz, omurgasız; yani ahlaksız, riyakar; yani güvenilmez...
Milleti sürgit aptal yerine koyabileceklerini, dostluklarını da, düşmanlıklarını da hangi esas üzerine bina ettiklerinin farkına varılmayacağını ve bunun milletin, devletin bekasıyla ilgisinin kurulamayacağını sanıp durmaları, üsluplarından kolayca farkediliyor oysa...
Milletvekili ise 'şov' yapmış, hocam... Bir nevi komik olmak... Bilinmedik, dillendirilmedik bir şey değil ki açıklaması...
"Kökümüzü kurutmak istiyorlar" diyen zihin yapısı ise vefasızlıktan, vicdansızlıktan başka bir şey üretemiyor demek ki...
"Ağla gözlerim, sızla gözlerim, yan şu halime" diyordu eski bir şarkı...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
2011 de mecliste görüşülen bir konuyu 2014 de yeminini hatırlayarak dile getirmek bana da hiç samimi gelmemekle birlikte Türkiye'nin Millet Meclisinde bunların görüşülmesi açıktan açığa bir ihanettir.
Aynen Bir taraftan doğum kontrolünü ihanet olarak dillendiren Cumhurbaşkanına prezarvatif diye isim takıp daha sonra da Kürtler için soykırımı düşünmek gibi.
Allah bu memleketi her türlü ihanetten korusun.
Selam ve sevgilerimle.
Sami Kardeşim,
Ben iki oğlumun yetiştirilmesini gönlümce beceremedim.
El oğlu bir montafon inekten 55 litre süt alıyor ,biz aynı sütü 25 inekten zor sağıyoruz.
Bu toprakların çoğu ağaçsız ve tarıma elverişli alanlar değil. Aç ve işsiz insan sayısı her geçen gün artarken ve biz mevcudun karnını doyuramazken fazla nufusa nasıl bakacağız. Allah rızkını veriyorsa eğer Sudan da dört milyon insan nasıl açlıktan öldü? Okulu bile olmayan veya 70 çocuğun ders yaptığı kalitesiz eğitimimizi de hesaba katmak gerekir.
Zavallı mülteciler , açlık belasına kaçıp kurtulmak isterken boğulup ölüyorlar ve nedense hepsi de müslüman. Fikren insan olmayan şekli insana benzeyenlerle bu vatanda ne mutluluk olur ne tokluk. Çok ölçülü olmalıyız ve pastanın dilimleri küçülmemeli. Yoksa küçüle küçüle biz de aç kalacağız.
Sevgiler kardeşim
sami biberoğulları
Her ne kadar dört çocuk babası olsam da her görev yaptığım yerde ''Yapabileceğiniz kadar değil, bakabileceğiniz kadar çocuk '' demiş, bunu savunmuşumdur. Lakin burada mesele farklı.
Bir taraftan '' Adamlar köpek gibi çoğalıyorlar, bu gidişle bir kaç sene sonra kendi vatanımızda azınlık olacağız'' derken öte taraftan ''Yatak odamıza karışma'' denilmesini mantıklı bulmuyorum. Yoksa dediklerin elbette ki çok doğru şeyler.
Selam ve sevgilerimle.
Ben olaya şu pencerden baktım hep.Dünya nüfusu bugün 7,5 milyar. Dünya bu kadar fazla nüfuzu taşıyamaz besleyemez oldu. Atıklarımız br gün dünyayı cehenenem çevirecek. 7,5 yerine 3-4 milyar insan yaşasa şu gezegende kıyamet mi kopar. Ne olacak 100 milyar olsan .Olsa olsa insan insanı yer. Bence dünya nüfus arışına artık dur demeli.Çin hindistan Japon afrikalı demeden.
Diğer taraftan nüfusun fazlalığı değil kaliteli donanımlı olması önemli. Birileri kendi evlatcıklarını türlü bahnelerle Amerikada Avrupada okuturken (Niye çok hevesli oldukları katara,mısıra arabistana göndermezler hiç anlamam ) , uyduruk raporlarla askerden kaçarken ,parası olan burjuva evladını para vererek askere göndermezken gariban halka yemeyin içmeyin gezmeyin çocuk yapında , sokaklarımzı süpürsün, tuvaletlerimizi temizlesin, asker olsun bizi korusun demek en azından vicadansızlık olsa gerek. Fakir çocuğu niye yapar kuzuya danaya gitsin , anasına yardım etsin, biraz büyüsünler onlar kazma kürek çalışsın ben yatayım diye. Devlet niye çok çocuk ister ucuz işçi, bitlli piyade olsun düşman karşısına çıkarayım diye, şehit olsun diye. Her ne hikmetese Şehitliği yere göğe sığdıramazlar, Şehitler ölmez, cennete peygamberin komşusudur derler ama kendi evlatlarıda gitsin şehit olsunda bu niğmetlerden fayadalansın bizde şehit anası şehit babası olalaım demezler. Geldi bunların samimiyetine inan.
Akmetin tarafından 12/30/2014 11:29:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Akmetin tarafından 12/30/2014 9:40:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Akmetin tarafından 12/30/2014 9:42:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Yazdıklarında yerden göğe kadar haklısın. Özellkle de şehitlik konusu. Maalesef taaa Yemen harbinden kalmadır '' Zenginimiz bedel verir, askerimiz fakirdendir'' Türküsü.
Bu geçmişte de böyleydi bu gün de böyle. Değişen tek şey artık Alavere dalavere Kürt Mehmet nöbete dönemi bitti.
Kürt Mehmet artık vicdani ret diyor. Bizim soyumuzu kuruttunuz diyor.
Birileri de ''Yahu adamlar tavşan gibi ürüyor, soykırım yapalım şunlara diyor'''
Bir başkası ise nüfusünuzu arttırmazsanız sonunda siz azınlık olacaksınız demeye çalışıyor.
Olayın özü ve özeti bu.
Selam ve sevgilerimle.
fitne kazanı kaynıyor,
Ne diyeyim altına odun atana...
Tebrik ederim hocam saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Ah Sami hocam ah. Ne diyelim Allah bu milletin basiretini açsın da gelen tehlikeleri görsün.
Daim olsun kaleminiz.
Sağlıcakla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Yarınlarımıza,
iyi bir memleket bırakabiliyor muyuz?
Bence bu soruya cevap verdikten sonra detaylara girilmeli.
Türkiye'nin özel durumları var.
Avrupa gibi, yaşlı ama az nüfuslu bir ülke mi yararımıza olur,
yoksa sayıca fazla ama genç bir nüfus mu?
Bu konu iyice incelenmeli bence.
Bizler gibi,
bilgisiz insanların yapacağı yorumlar,
hocamın sıraladığı gibi olur işte.
Kürtlere gelince;
Onların böyle bir düşünceleri olduğu kesin.
İslamiyet de öyle değil mi zaten?
sami biberoğulları
Önemli olan elbette çok nüfüsa sahip olmak değil, kaliteli ve müreffeh bir hayata sahip nüfusa sahip olmaktır.
Hindistanın nüfusu oldukça fazla ama insanlar sürünüyor. İsrailin 10 milyon civarında nüfusu var ama dünyayı parmağında oynatıyor.
Bu yazımda sözünü etmeye çalıştığım şey yine her zaman olduğu gibi bazı insanların iki yüzlülüğü olmuştur.
Bir taraftan doğum kontrolüne karşı olmak ama aynı konu bir başka topluluk için söz konusu olduğunda soykırımı dillendirmek...Bu en hafif ifadesiyle iki yüzlülüktür.
Selam ve sevgilerimle.
Dayanabileceğin kadar günah işle.
Yiyebileceğin kadar yemek siparişi ver.
Bakabileceğin kadar çocuk yap.
İşin dini boyutuna girsem dinci bu adam derler. İşin insani boyutuna girsem sen ne anlarsın insanlıktan derler. İşin manevi boyutuna girsem her konuda maşallah maneviyatın iyide bi bu mu kaldı derler. İşin maddi boyutuna girsem bakamıyoruz kardeşimm diye tepki gösterilir.
Ben işin en iyisi mi mizah boyutuna gireyim de neme lazım başım ağrımasın :)
Doğum kontrolünün mucidi olan Avusturyalı kimyager. Ne çıkıyorsa bu gavurlardan çıkıyor zaten :) O bile bu ilacı bulduğuna pişman olmuş. İnanmıyorsanız işte size haberi.
http://www.habervitrini.com/saglik/dogum-kontrol-hapinin-mucidi-bin-pisman-en-az-3-cocuk-380792/
Bu arada mevlam herkese bakacağı kadar çocuk yapmayı nasip etsin ama. Şunu da iyi düşünelim. Çocuklarımızın yarın öbür gün biz bu dünyadan göçtüğümüzde birbirlerine sıkı sıkıya bağlı kalacakları bir dünya bırakmak lazım. Zira insanın kendi öz ailesinden başka güveneceği kimsenin olmadığı bir dünyadayız.
Saygılar
sami biberoğulları
Doğumu kontrol etmek için sadece hap yöntemi yok ki.
Şimdi oturup sayayım mı yani. Bizim fetva kitaplarında bazen sadece bir cilt azil konusuna ayrılmıştır ))))))))))))
Yani gavurun hapına ihtiyacımız yok.
Esas olan elbette ki her insanın bakabileceği kadar çocuk sahibi olmasıdır. Fakat bu gün artık taşla, molotofla , havai fişekle ya da kalaşinkof ve roket atarla bir ülkenin ele geçirilemeyeceğini anlayanlar işi nüfus üstünlüğüne dayandırmaya çalışmaktadırlar.
Bu topraklar üzerinde kardeşçe yaşamayı öğrenemediğimiz müddetçe de birbirimizden bu korku devam edip gidecektir.
Çocuklarımızın birbirlerinden korkmadıkları bir dünyada yaşayabilmeleri dileklerimle....
Selam ve sevgilerimle.