YORUMLAR
Bir solukta keyifle okudum. Benim öz ablam yoktu ama teyzemin kızlarını öz ablam gibi severim. Bizim çocukluk dönemimize rastlayan onların gençlik dönemlerinde, söz ve nişanlılık aşamalarında teyzem beni ve benimle akran oğlunu gözlemci olarak görevlendirirdi. Enişteler bizi yanlarından biraz uzaklaştırabilmek için ne rüşvetler verirdi:)) Kolalar, dondurmalar, pastalar... Az pe..venk değilmişiz hani:)) Ama şimdi ikisi de o zamanki eniştelerle evli. Sizin hesabınızla aklanmış olduk değil mi?
Gerçekten ne güzel günlerdi o günler. Kola bizim için çok lüks bir şeydi. Tavuk, özel günlerde yenen özel bir yiyecekti. Yılbaşında saat 12:00'de Nesrin TOPKAPI çıkardı TRT'de. Yayın kesildiğinde gözümüzü ayırmadan Necefli vazo'yu izlerdik. Cüneyt ARKIN'ın Kara Murat Filmlerinden sonra mahalledeki inşaatın 2. katından kumun üstüne atlardık. Vay be yaşlanmışız:((
Üstadım kaleminizden dökülenlerin başka gönüllerde nelere dönüştüğünü görüyor musunuz? Yorumdan çok sohbet oldu bu.
Ama ne yapayım, siz başlattınız.
Merhabalar.., çok akıcı bir aktarım "Öykü" okudum.. Şahaneydi , imamın oğluda sizi ödüllendirmiş. Türkü defterini siz yorulmadan kıyamamış galiba zaman kaybınız olmasın diye , aradada ablanız olunca torpil işlemiş. Şanslısınız.. Yazarını Kutlarım...!!!
Selam ve saygımla...
Dönüs Korkmaz tarafından 12/29/2014 10:42:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
hım beklediğim gibi bir çapanoğlu varmış işin içinde,Ah Safinaz Abla :))))))
selamla değerli yazar.