- 744 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Verdiğin Senindir . Yola Devam
30.10.2013 10:26:39
Bu tarih ve saat bizim ’Verdiğin Senindir ’ diyerek kolları sıvadığımız ve bunu duyurmak için bu ortamda da yine Verdiğin Senindir başlığıyla sizlerle paylaştığımız güne ait.
2013 te ,küçülen giysilerin el değiştirip başka çocuklara ulaşmasını sağlamaktı amacımız. Güzel insanlar bizi yalnız bırakmadı ve boyumuzu aşan kolilerce giysimiz oldu. Giysiyle yetinmedik , oyuncak bir çocuk için temel gereksinim dedik. Sonra hikaye kitapları takip etti tüm bunları. Çevre köy okullarına ulaştık.
Şehrimizle sınırlıydık o zamanlar. Mesai bitimlerinde , Ahmet babamız ile atlar arabaya ,dağıtım yapardık.
Sonrasında dostlar ellerinde poşetlerle gelmeye devam edince ,biz de yola devam ettik.
Şimdi ’Verdiğin Senindir’ projesi Facebook üzerinden aynı isimli sayfamızdan devam etmekte.
Elimiz kolumuz yetişmiyor diye üzülmüyoruz artık. Köy okullarıyla iletişim halinde , kocaman bir aile olarak devam ediyoruz .
Elimizde 28 okul ,1686 öğrenci ismi var şu an bize ulaşan. Ve yine bize ulaşan ihtiyaç listelerine destek olan güzel insanlar.
Mutluyuz ,umutluyuz .
Karanlığa küfretmek yerine bir mum yakmayı seçenlerle birlikteyiz.
Ve niyetimiz , çocukların yüzündeki gülümsemeye odaklı.
Şimdi acil ihtiyaç listemiz , kışlık giysi , oyuncak , kırtasiye malzemesi ve hikaye kitabı .
Destek olan güzel insanlara teşekkür edip yola devam diyoruz. Gelen yeni yılda da , çocuklar için çalışmaya ,ödül olarak bir gülümseme almaya niyetliyiz.
Sevgiyle duyurduk . ’
Verdiğin Senindir’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.