MİLLETVEKİLİ OLMAK...
MİLLETVEKİLİ OLMAK İSTEMEM!
NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ KAVGA DÖVÜŞ BİLMEM...
BAŞKA? SİLÂHI SEVMEM...
ALLAH’IN VERDİĞİ CANI ALMAK, KATİL OLMAK, BELKİ DE DÜNYAMI ZAMANSIZ DEĞİŞTİRMEK İSTEMEM...
MAAŞI ÇOK YÜKSEKMİŞ! HİÇ UMURUMDA DEĞİL...
NEDEN Mİ? ALMAKTA OLDUĞUM YOKSULLUK SINIRINDAKİ EMEKLİ MAAŞIM BENİ AÇ BIRAKMIYOR, HAMDOLSUN...
ÜSTELİK FAZLA PARA İNSANI KUDURTUR, DERLER. PARAYLA SAADET OLMAZ Kİ...
KAVGANIN DÖVÜŞÜN SEVİYELİ VE SECİYELİSİ OLUR MU? OLUR, ELBET! NASIL MI? BEYİNLE, FİKİRLE, KALEMLE... BUNUN İÇİN MİLLETVEKİLİ OLMAK GEREKMEZ Kİ...
ESASEN HEP DOĞRUYU, İYİYİ VE GÜZELİ SAVUNDUĞUNUZ TAKDİRDE, SİZİ, ONUNCU KÖY KABUL EDER Mİ ACABA?
BÜYÜK DEĞİL YÜKSEK İNSANLAR KENDİLERİNİ AŞABİLMEYİ BAŞARIRLAR ÖYLE Kİ DEVLETİN VE MİLLETİN YÜCE MENFAATLERİNİ KENDİ MENFAATLERİNDEN DAİMA ÜSTÜN TUTARAK MADDEN VE MÂNEN HİÇBİR FEDAKÂRLIKTAN VE FERAGATTEN İMTİNA ETMEZLER...
MECLİSTE GÖREVE BAŞLADIKLARI GÜN ETTİKLERİ SADAKAT YEMİNİ BAZINDA DÜRÜSTLÜKLERİYLE, ÇALIŞKANLIKLARIYLA, SERGİLEDİKLERİ ERDEMLERİYLE TEMSİL ETTİKLERİ MİLLETE ÖRNEK OLURLAR...
HAKSIZLIK, ZULÜM VE YANLIŞLARLA MÜCADELE EDERLER... BAYRAK – KUR’AN – VATAN AŞKIYLA DEVLETE VE MİLLETE HİZMETTE KUSUR ETMEZLER...
ŞİDDET, TERÖR VE ANARŞİYE BULAŞMAZLAR... BAŞTA TÜRKİYE CUMHURİYETİ ANAYASASI OLMAK ÜZERE BÜTÜN KANUN VE YÖNETMELİKLERE HARFİYEN RİAYET EDERLER...
ATATÜRK İLKE VE İNKILÂPLARI DOĞRULTUSUNDA ÇALIŞIRLAR... DİL – TARİH – DİN KÜLTÜRÜMÜZÜ ÖZÜMSERLER... MİLLÎ, MANEVÎ VE ETİK DEĞERLERE TEREDDÜTSÜZ SAHİP ÇIKARLAR...
ÂLİ DEVLETİMİZİN BEKASINA KATKILARDA BULUNURLAR... DÜNYA KONJONKTÜRÜNDE HAK ETTİĞİMİZ İTİBARI, POZİSYONU VE İHTİŞAMI DAİMA MUHAFAZA EDERLER...
KONİNİN TABANI VARSA, TAVANI DA VARDIR... KENDİLERİNİ TAVANDA KABUL EDEREK VEKİLİ OLDUKLARI ASİLLERİ HOR GÖRMEZLER...
SAYIN VEKİLLERİME DERİN HÜRMETLERİMLE...